SHIKAMA
ترمیم ناخن

بهترین مرکز ناخن در میرداماد

امروزه کاشت ناخن به عنوان یک فعالیت زیبایی در کنار سایر خدمات زیبایی در سالن‌های آرایشی و مراکز تخصصی انجام‌‌ می‌شود. تقریبا اکثر آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی خدمات کاشت و ترمیم ناخن را انجام‌‌ می‌دهند و افراد حرفه‌ای را برای انجام این هنر ظریف کاری در اختیار دارند. در شهرهای بزرگی همچون تهران کاشت ناخن […]

امروزه کاشت ناخن به عنوان یک فعالیت زیبایی در کنار سایر خدمات زیبایی در سالن‌های آرایشی و مراکز تخصصی انجام‌‌ می‌شود. تقریبا اکثر آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی خدمات کاشت و ترمیم ناخن را انجام‌‌ می‌دهند و افراد حرفه‌ای را برای انجام این هنر ظریف کاری در اختیار دارند. در شهرهای بزرگی همچون تهران کاشت ناخن با استقبال گسترده‌‌ای توسط خانم‌ها مواجه گردیده و مراکز تخصصی کاشت و ترمیم ناخن روز به روز در حال افزایش هستند. برای آشنایی شما با بهترین مرکز ناخن در میرداماد با توجه به اهمیت شناخت مراکز ناخن در تهران، شیکاما به عنوان یکی از مراکز تخصصی ناخن در تهران قصد دارد شما را با انواع خدمات زیبایی ناخن، انواع کاشت ناخن، نکات مهم در انتخاب مرکز ناخن و… که باید به آن توجه نماییدآشنا نماید. اگر شما نیز به دنبال ناخن کار خوب به خصوص در شهرتهران هستید با ما در این مطلب همراه باشید.

بهترین مرکز ناخن در میرداماد

هنر آرایش و کاشت ناخن

ناخن از گذشته تا به امروز عضوی بوده است که باید به آن توجه‌‌ می‌شد با توجه به اینکه ناخن در دست به عنوان پرکارترین عضو قرار دارد و رشد بیش از اندازه‌‌ می‌تواند زندگی فرد را مختل نماید لازم است همواره اندازه آن کنترل شود. بخش اعظمی از ناخن را کراتین تشکیل‌‌ می‌دهد و به عنوان یک عضو مرده فعال محسوب‌‌ می‌شود که چیدن آن مانند موها دردی برای افراد به همراه ندارد اما به رسیدگی و مراقبت نیاز دارد. از دوران باستان ناخن به عنوان بخشی از دست تنها در هنگام رنگ آمیزی بدن مزین‌‌ می‌گردید و با استفاده از رنگ‌های طبیعی همچون حنا این بخش از دست نیز تزیین‌‌ می‌شد. کم کم ناخن جایگاه خود را برای بازنمایی انواع رنگ‌ها و مجزا شدن در آرایش و زیبایی پیدا کرد و با روی کار آمدن انواع لاک برای رنگی کردن ناخن هنر آرایش ناخن مرسوم گردید.

انواع خدمات ناخن در سالن‌های آرایشی

آرایش ناخن کم کم مرسوم گردید و به خصوص در مراسمات این هنر جلوه بیشتری برای ست شدن با لباس و آرایش پیدا کرد اما بافت ضعیف ناخن که به سرعت‌‌ می‌شکست هزینه و زحمات برای آرایش آن را از بین‌‌ می‌برد. این امر باعث شد متخصصان حوزه زیبایی به دنبال مقاوم سازی ناخن‌ها باشند و در نهایت انواع روش‌های کاشت ناخن برای ایجاد یک زمینه قوی برای بازنمایی هنر آرایش ناخن به وجود آورند تا ناخن‌ها راحت نشکنند و آرایش و زیبایی آنها دوام بیشتری داشته باشد. امروزه ناخن‌ها به بخش مهمی از زندگی خانم‌های علاقمند برای آرایش و زیبایی توسط متخصصان حوزه آرایشی تبدیل شدند که جایگاهی برای اجرای جلوه‌های زیبایی از هنر تزیین گردیده است تا جایی که امروزه خدمات ناخن مانند کاشت ناخن، پدیکور، مانیکور و تزیین ناخن یکی از خدمات اصلی آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی شده است.

انواع خدمات ناخن در سالن‌های آرایشی

قطعا با تبلیغات انبوهی از خدمات ناخن مواجه هستید که هر روزه در فضاهای مجازی و حتی بروشورهای تبلیغاتی به دستتان‌‌ می‌رسد اما این خدمات دقیقا شامل چه چیزی‌‌ می‌شود؟ خدمات ناخن شامل پدیکور، مانیکور، کاشت و تزیین ناخن‌های دست و پا‌‌ می‌شود که به دلیل بافت شکننده ناخن بسیار تخصصی هستند و لازم است افراد ناخن کار در زمینه انجام این خدمات حتما آموزش دیده و حرفه‌‌ای باشند. علاوه بر اینکه در ارائه خدمات ناخن، ناخن کار باید کار را کاملا بلد باشد لازم است شرایطی به وجود آورد که امنیت دست و پای افراد تامین گردد تا علاوه بر تامین زیبایی سلامتی مشتریان نیز مورد توجه قرار گیرد.

انواع خدمات ناخن در سالن‌های آرایشی

به همین دلیل انتخاب یک ناخن کار حرفه‌‌ای از اهمیت زیادی برخوردار است و شما باید حواستان باشد ناخن‌های خود را در اختیار هر کسی برای خدمات ناخن به خصوص کاشت ناخن قرار ندهید. این امر تنها با انتخاب بهترین سالن کاشت ناخن محقق‌‌ می‌شود. تهران یکی از مراکز بزرگ برای کاشت ناخن در ایران است شما نیز اگر در شهر تهران زندگی‌‌ می‌کنید توصیه‌‌ می‌کنیم بهترین سالن‌های زیبایی در تهران مانند شیکاما را برای کاشت ناخن خود انتخاب نمایید. بهترین‌ها همیشه برترین‌ها را برای ارائه خدمات به مشتریان خود انتخاب‌‌ می‌کنند.

کاشت ناخن چیست؟

نوعی آرایش و طراحی بر روی ناخن است که با قوی سازی پایه ناخن انجام‌‌ می‌گردد. همانطور که گفتیم ناخن بافت ضعیف و شکننده‌‌ای دارد که ممکن است بعد از دیزاین و آرایش به سرعت بشکند و از بین برود در نتیجه با کمک مواد مصنوعی پایه و بیس ناخن با چند لایه مواد ابتدا قوی‌‌ می‌شود آنگاه بر روی آن طراحی و دیزاین انجام‌‌ می‌شود که هم به ثبات زیباسازی ناخن کمک‌‌ می‌کند و هم از شکستن آن جلوگیری به عمل آید.

اغلب کسانی که ناخن‌های طبیعی خود را بلند‌‌ می‌کنند با معظلاتی همچون کوتاهی و بلندی آنها مواجه‌‌ می‌شوند زیرا در صورت شکستن ناخن چاره‌‌ای جز کوتاه کردن آن ندارند و کوتاه کردن یک ناخن در میان ناخن‌های بلند ظاهر جذابی ندارد در نتیجه فرد مجبور است تمامی ناخن‌ها را کوتاه کند و اگر طراحی و دیزاینی بر روی آنها پیاده کرده باشد تمام زحماتش هدر‌‌ می‌رود. کاشت ناخن از این معظلات جلوگیری‌‌ می‌کند و با قوی کردن پایه و بیس ناخن برای طراحی و رنگ پذیری آن را به یک جایگاه مناسب برای ایجاد هر طرح و رنگی‌‌ می‌کند.

انواع روش کاشت ناخن

افراد با توجه به سلیقه و الویت‌هایی که دارند به دنبال کاشت ناخن هستند. با توجه به نوع نیاز افراد مختلف روش‌های مختلفی نیز برای کاشت ناخن وجود دارد. این روش‌ها با توجه به کاربرد مواد و روش‌های مختلف برای ساخت پایه و بیس قوی ناخن شامل چهار روش‌‌ می‌شود که هر کدام از آنها مزایا و جلوه‌هایی برای اجرا دارند که در ادامه به آن‌‌ می‌پردازیم.

کاشت ناخن قالبی

ناخن قالبی به ناخن‌های از جنس پلاستیک گفته‌‌ می‌شود که در مراکز فروشگاهی لوازم آرایشی و بهداشتی عرضه‌‌ می‌گردد. ناخن‌های از پیش قالب گیری شده هستند که ممکن است مطابق با فرم ناخن دست شما نباشد. این نوع کاشت بی کیفیت‌‌‌ترین نوع کاشت ناخن محسوب‌‌ می‌شود و بسیار آسیب پذیر است. در این روش ناخن‌های مصنوعی به چسب آغشته و به ناخن‌های طبیعی چسبانده‌‌ می‌شوند و با کمی فشار دادن آن را فیکس‌‌ می‌کنند و سپس بر روی آن طراحی و دیزاین انجام‌‌ می‌دهند. این روش را افراد خودشان در خانه نیز‌‌ می‌توانند انجام دهند زیرا نیاز به سوهان کشی و یکدست سازی ناخن‌ها ندارد، اما باید بدانید این روش بسیار ناپایدار است و ممکن است به سرعت از بین رود در نتیجه برای کسانی مناسب است که خیال کاشت طولانی مدت ناخن را ندارند و صرفا برای چند ساعت در مجالس به ناخن‌های یکدست و زیبا نیاز دارند.

کاشت ناخن قالبی

کاشت ناخن پودری

نوعی کاشت ناخن با استفاده از پودر است که محبوب‌‌‌ترین روش برای کاشت ناخن به دلیل مقاومت و زیبایی آن است. در کاشت ناخن پودری مواد پودری ناخن مصنوعی به شکل خمیری در آمده که بعد از گذاشتن مواد ضد قارچ بر روی ناخن طبیعی بر روی ناخن پیاده‌‌ می‌شود و از اوایل ناخن طبیعی چسبانده‌‌ می‌شود و سپس به اندازه دلخواه مشتری کوتاه‌‌ می‌شود. این نوع کاشت ناخن به دلیل یکدست نبودن نیاز به سوهان کاری زیاد و دقیق با دستگاه‌های مخصوص دارد که توسط افراد حرفه‌‌ای باید انجام گردد. یکی از خدمات اصلی سالن‌های آرایشی همین نوع کاشت ناخن است و از آنجایی که اغلب روش کاشت ناخن پودری زمان بر است باید قبل از حضور در آرایشگاه برای آن وقت گرفته باشید تا سر فرصت بتوانید ناخن‌های زیبایی را داشته باشید. این روش بیشتر مناسب کسانی است که یک زیبایی ماندگار را در ناخن‌های خود‌‌ می‌خواهند و مشکلی با ماندگاری آن ندارند. روش کاشت پودری بیش از ۸۰ درصد از موارد کاشت ناخن را شامل می‌شود.


کاشت ناخن پودری

کاشت ناخن ژله‌‌ای

یکی از روش‌های کاشت ناخن استفاده از ژل‌های UV است که به عنوان پرطرفدارترین روش کاشت و تزیین ناخن شناخته‌‌ می‌شود. این مواد ژله‌‌ای به صورت آماده در بازار وجود دارند و برای نهایی شدن به دستگاه مخصوص یو وی نیاز دارند. برای کاشت ابتدا مواد ضد قارچ بروی ناخن زده‌‌ می‌شود و سپس مواد ژله‌‌ای به شکل یک ناخن روی ناخن طبیعی قرار‌‌ می‌گیرد، سپس برای تسریع روند خشک شدن مواد ژله‌‌ای دست در دستگاه UV قرار‌‌ می‌گیرد و بعد از چند ثانیه کاملا خشک‌‌ می‌شود. به طور کل روش کاشت ناخن ژله‌‌ای و پودری یکی هستند و تنها تفاوت آنها استفاده از مواد اولیه است که یکی به صورت پودری و دیگری به صورت ژله‌‌ای در بازار وجود دارند. این روش نیز مانند روش ناخن پودری نیاز به تخصص و حرفه‌‌ای بودن دارد. از آنجایی که ماندگاری بالایی دارند لازم است که یک فرد حرفه‌‌ای آن را اجرا نماید تا نتیجه مطلوبی به دست آید.

کاشت ناخن میکس

نوع دیگری از کاشت ناخن وجود دارد که ترکیبی از دو نوع کاشت پودری و ژله‌‌ای است. در این روش بیس اصلی ناخن به کمک ناخن پودری اجرا‌‌ می‌شود و پس از سوهان کاری و اجرای طراحی و دیزاین ناخن بر روی آن لایه‌‌ای نازک از ناخن ژله‌‌ای قرار‌‌ می‌گیرد و با قرار گرفتن در دستگاه UV فیکس‌‌ می‌شود تا طراحی و دیزاین، ماندگاری بهتری داشته باشد. این روش به عنوان گران‌ترین روش کاشت ناخن شناخته‌‌ می‌شود که متخصصین حرفه‌‌ای خود را‌‌ می‌طلبد.


کاشت ناخن میکس

چه کسانی کاشت ناخن انجام‌‌ می‌دهند؟

در کشور ما اغلب خانم‌ها هستند که به دنبال کاشت ناخن اند. دلایل مختلفی برای این کار وجود دارد برخی صرفا به دلیل جنبه زیبایی آن را انجام‌‌ می‌دهند و برخی دیگر برای پوشاندن عیوب ناخن‌های طبیعیشان این کار را‌‌ می‌کنند. برخی از ناخن‌ها به صورت طبیعی جلوه مناسبی ندارند و ممکن است دفرمه شده باشند در نتیجه کاشت ناخن بهترین روش برای یکدست کردن و پوشاندن مشکلات آنها است. علاوه بر اینها کسانی هستند که به مشکل ناخن جویدن مبتلا هستند با کاشت ناخن‌‌ می‌توانند بر این مشکلشان فائق آیند و دیگر با کوتاه و نامرتب بودن ناخن‌هایشان و مشکلات ناشی از جویدن ناخن مواجه نشوند.

ژلیش کردن ناخن

ژلیش را برخی کاشت ناخن و برخی ترمیم ناخن طبیعی در نظر‌‌ می‌گیرند زیرا در این نوع کاشت هدف صرفا محکم تر کردن و مقاوم سازی ناخن‌های طبیعی است. زمانی که شما به صورت طبیعی ناخن‌های زیبایی دارید نیاز به کاشت ناخن ژله‌‌ای و ناخن پودری ندارید و صرفا لازم است با افزایش چندلایه به ناخنتان آن را در مقابل ضربات و آسیب‌ها مقاوم تر نمایید از ژلیش ناخن استفاده‌‌ می‌کنید. ژلیش نوعی لاک ناخن است که دوام زیادی دارد اغلب در ژلیش کاری ناخن، پس از لاک زدن ناخن و اجرای طراحی و دیزاین ایه نازکی از ژل بر روی آن قرار‌‌ می‌گیرد که نه تنها قوام ناخن را باعث‌‌ می‌شود که طرح و دیزاین را نیز حفظ‌‌ می‌کند. افراد بسیار هستند که علاقه‌‌ای به کاشت ناخن و سنگین کردن انگشتانشان ندارند و از این روش برای مقاوم سازی و زیباسازی ناخن‌های خود استفاده‌‌ می‌کنند.


ژلیش کردن ناخن

ترمیم ناخن

یکی از خدماتی که در سالن‌های آرایشی انجام‌‌ می‌گردد ترمیم ناخن است. ناخن با وجود مرده بودن یک بافت فعال است که رشد‌‌ می‌کند و این رشد باعث‌‌ می‌شود ناخن طبیعی که بر روی آن ناخن مصنوعی کاشته شده است بالا رفته باشد و ناخن طبیعی پایین مانده باشد که جلوه‌‌ای نامطلوب دارد. این کار در واقع همان روش کاشت ناخن است که قسمت ریشه ناخن که خالی مانده را پر‌‌ می‌کند و اگر ناخن نیاز به کوتاه شدن داشته باشد آن را انجام‌‌ می‌دهد تا ناخن دست دوباره یکدست شود.

مانیکور و پدیکور ناخن

یکی از خدمات مهمی که از گذشته تا به امروز در سالن‌های آرایشی ارائه‌‌ می‌شدند خدمات مانیکور و پدیکور ناخن است. مانیکور کلمه‌‌ای لاتین به معنای مراقب از دست است و پدیکور معادل همین کلمه برای مراقبت از پا است در نتیجه مانیکور و پدیکور روش‌های مراقب و زیباسازی ناخن‌های دست و پا هستند. این دو خدمات نیاز به حرفه‌‌ای بودن مانند کاشت ناخن ندارد و تنها ابزار مناسب و کمی دقت و حوصله نیاز دارد و شما‌‌ می‌توانید آن را در خانه نیز انجام دهید.

مانیکور و پدیکور باعث تقویت ناخن‌های دست و پا و زیباتر شدن آنها‌‌ می‌شود و مراحل مختلفی دارد که شامل سوهان کشی ناخن‌ها، برداشتن پوست اضافه و کوتیکول ناخن‌ها و روش‌هایی برای زیباسازی دست و پا مانند ماساژ، پارافین تراپی، پاشویه و…‌‌ می‌شود. این خدمات هم در خانه و هم در سالن‌های آرایشی و مراکز ناخن به عنوان بخشی از خدمات ناخن به صورت حرفه‌‌ای ارائه‌‌ می‌گردد.


مانیکور و پدیکور ناخن

آنچه که گفته شد به عنوان بخشی از خدمات مراکز ناخن است که شما‌‌ می‌توانید با مراجعه به سالن‌های ناخن کاری این خدمات را مطابق با نیازمندی‌هایتان دریافت نمایید. اما توجه داشته باشید که ناخن یک عضو حساس و آسیب پذیر است که در عضو پرکاری همچون دست قرار دارد پس سعی کنید بهترین ناخن کار را برای خود انتخاب نمایید تا حرفه‌‌ای بودن آنها مانع از ایجاد مشکل برای دستان شما شود.

انتخاب بهترین ناخن کار

قطعا شما با سرچ درباره یک ناخن کار خوب سر از این صفحه در آورید و به دنبال یه ناخنکار حرفه‌‌ای‌‌ می‌گردید که بهترین خدمات کاشت و ترمیم ناخن را برایتان انجام دهد اما چگونه‌‌ می‌توان بهترین ناخن کار را انتخاب کرد؟ به خصوص در شهرهای بزرگی همچون تهران انتخاب یک ناخن کار حرفه‌‌ای از میان سیل عظیم تبلیغاتی که با آن مواجه هستید کار سختی خواهد بود. بیاید با هم مرور کنیم که با چه معیاری یک ناخن کار حرفه‌‌ای را بشناسیم؟ و چگونه‌‌ می‌توان ناخن کار ناشی را از ناخن کار خوب و حرفه‌‌ای تشخیص داد؟

انتخاب بهترین ناخن کار

پیدا کردن ناخن کار خوب در تهران

با توجه به اینکه تهران شهر بزرگی است و افراد بسیاری در آن مشغول فعالیت هستند ما این شهر را به عنوان نمونه انتخاب‌‌ می‌کنیم. شما با یک سرچ ساده‌‌ می‌توانید با اسم‌های زیادی آشنا شوید اما آیا همه آنها خوب هستند؟ پیش از هر چیز برای شناخت یک ناخن کار خوب باید از تجربه او مطمئن گردید. برای انتخاب بهترین ناخن کار اولین کاری که باید انجام دهید گشت و گذار در نمونه‌هایی است که از وی مشاهده‌‌ می‌کنید. افراد حرفه‌‌ای کلکسیونی از تصاویر کارهای خود دارند که اغلب اسم و امضای آنها پای عکس‌ها گذاشته شده است. پس از مشاهده اگر به مشتریان ناخن کار دسترسی دارید از آنها اطلاعات به دست آورید. اغلب با همین دو مورد شما‌‌ می‌توانید درباره انتخاب تصمیمتان را بگیرید اگر نتوانستید، پیشنهاد ما این است که در محل کار وی حضور پیدا کنید و روند کار را مشاهده کنید، قطعا مشاهده، چیزی است که شما را درباره انتخابتان مطمئن خواهد نمود.

پیدا کردن ناخن کار خوب در تهران

یک ناخن کار حرفه‌‌ای فرد خلاقی است که همیشه به روز است و از بهترین ابزار روز برای کارش استفاده‌‌ می‌کند. خوش برخورد بودن و وقت شناس بودن هم گزینه‌هایی است که‌‌ می‌تواند به شما در انتخاب کمک کند. توجه داشته باشید که شما با ناخن کارتان مدتی در ارتباط خواهید بود برای ترمیم ناخن پس سعی کنید بهترین‌ها را انتخاب نمایید.

پیدا کردن ناخن کار خوب در تهران

در جستجویتان میان اسامی مراکز کاشت ناخن به عناوینی همچون بهترین مرکز کاش ناخن در تهران و بهترین مرکز کاشت ناخن در شمال تهران، شما نام‌های بسیاری را خواهید دید که شیکاما یکی از آنها است. این سالن مجهز و تخصصی، خدمات ناخن را با بهره گیری از مجرب‌‌‌ترین ناخن کارهای تهرانی انجام‌‌ می‌دهد و تا به حال افراد سرشناس بسیاری در این سالن اقدام به مانیکور و پدیکور و کاشت ناخن کرده اند. شما‌‌ می‌توانید با مراجعه به مرکز با سایر خدمات ما نیز آشنا شوید.

خدمات کاشت و ترمیم ناخن شیکاما در میرداماد تهران

شیکاما یک مجموعه حرفه‌‌ای و جامع برای ارائه انواع خدمات ناخن، کراتینه مو و اسکراب اسکالپ در میرداماد تهران است که مشتریان بسیاری از سراسر ایران به خصوص در میان هنرمندان کشورمان دارد. این مجموعه در ارائه خدماتی همچون کراتینه، صافی و احیای مو، نانو کراتین، پلکس تراپی، بوتاکس مو، اکستنشن مو، رنگ و لایت، خدمات زیبایی ناخن‌ و… بسیار شناخته شده است و در سالهای اخیر توانسته است در زمینه آموزش کراتین و آموزش اسکراب اسکالپ کف سر افراد بسیاری را آموزش دهد. شیکاما به عنوان یک مجموعه جامع برای برطرف کردن نیازهای مشتریان خود اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود و ارائه محصولاتی مراقبتی مو همچون ویال رشد مو، روغن اوزون، ویال ریزش مو، انواع اتو مو کراتین S&C کره جنوبی و مواد

، ماسک مو کراتین S&C،‌ شامپو بدون سولفات و ماسک مو مخصوص موهای کراتین شده نموده است. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید.

خدمات کاشت و ترمیم ناخن شیکاما در میرداماد تهران

در انتها به چند پرسش پرتکرار شما عزیزان پاسخ می‌دهیم:

آیا کاشت ناخن ضرر دارد؟

در کاشت ناخن، هیچ آسیبی به ناخن طبیعی شما وارد‌‌ نمی‌شود و ناخن به رشد طبیعی خود ادامه‌‌ می‌دهد برای همین نیاز است گاهی ترمیم گردد. توجه داشته باشید که برخی از افراد به مواد کاشت ناخن حساس هستند.

آیا کاشت ناخن در دوران بارداری امکان پذیر است؟

از آنجایی که مواد کاشت ناخن شیمیایی است و در دوران بارداری با توجه به حساس تر شدن بدن بهتر است با مواد شیمیایی سرو کار نداشته باشید بهتر است آن را انجام ندهید. اما اگر برای این کار الزام‌‌ می‌بینید‌‌ می‌توانید در سالن‌های حرفه‌‌ای نظیر شیکام کر با رعایت اصول اولیه یک کاشت ناخن بی خطر را تجربه نمایید.

کدام روش کاش ناخن بهتر است؟

روش کاشت چیزی است که به سلیقه و ترجیحات شما بستگی دارد. در این زمینه بهتر است از ناخن کار خود مشاور دریافت کنید تا بهترین را مطابق با نیاز و سلیقه تان انتخاب نمایید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *