SHIKAMA

خدمات فر دائم مو شیکاما

به جرئت میتوان گفت بیش از 80 درصد خانم ها ذهنیت منفی نسبت به فر دائم مو دارند!

فردائم مو در سالیان قبل با مواد بی کیفیت انجام میشد و هیچ اقدامی به عنوان پیش تراپی و پس تراپی روی موها صورت نمی گرفت. در نتیجه یک تجربه بسیار بد از فر دائم مو برای اکثر افراد به وجود می آمد. اما امروزه با پیشرفت علم، فر کردن مو به صورت دائم نسبت به گذشته خیلی فرق کرده است. در گذشته مواد فر دائم مو Dual Step بودند؛ به عبارتی مواد فر به طور کامل ساختمان مو را فلج می کند و به کمک مواد فر و بیگودی مخصوص فر دائم، یک فرم خاصی را به مو می دهد. بنابراین در مرحله اول شکستن باند گوگردی مو رخ می دهد و در مرحله بعد دوباره باند گوگردی شکل می گیرد. در نتیجه همین عامل باعث آسیب رساندن به مو می شود.

اما امروزه مواد فر دائم مو با مواد فر گذشته تفاوت بسیار زیادی کرده است و مواد فر دائم مو در مرکز تخصصی احیا مو شیکاما به صورت Single Step می باشد. عملکرد مواد Single Step به اینصورت می باشد که همزمان با تغییر ساختار مو، فرم دهی به مو نیز صورت می گیرد. بنابراین مواد فر دائم جدید هیچ آسیبی به مو وارد نمی کند. لازم به ذکر است، فر دائم مو در شیکاما هیچگونه تغییر رنگ یا سوختگی به دنبال ندارد.

فر دائم مو شیکاما

فر دائم مو چیست؟

فر دائم مو یکی از ترندهای جذاب امروزی است که اکثر خانم ها برای جذاب تر شدن و شاداب تر شدن چهره شان انجام می دهند. از جمله مزایای فر کردن دائم مو اینست که موهای کم حجم به شکل پرحجم دیده می شود و حالت شاد و پرانرژی به صورت می­دهد. فر کردن دائم مو برای خانم ها یک کار بسیار جذاب می باشد زیرا که تغییر و تنوع خاصی در ظاهر شخص ایجاد می کند.

مزایای فر کردن دائم مو در شیکاما

با انجام فر دائم مو در شیکاما، طی مدت زمان حدودا 8 ماه از موهای فر لذت می برید و نگرانی بابت سوختن یا آسیب دیدگی موهایتان نخواهید داشت چرا که متد فر دائم مو در شیکاما کاملا به روز بوده و هیچگونه آسیبی به مو وارد نمی شود. 

البته مدت زمان ماندگاری فر دائم مو بستگی زیادی به نگهداری شخص و میزان رشد مو دارد. بنابراین نگهداری از موی فر و در صورت نیاز پاکسازی کف سر (اسکراب اسکالپ) را جدی بگیرید. در سالن شیکاما انواع بیگودی های فر برای اشکال مختلف فر دائم مو موجود می باشد و با توجه به ماهیت مو روش انجام فر دائم مو متفاوت می باشد. با فر کردن دائم مو دیگر برای جشن ها و مهمانی ها نیازی به شینیون ندارید و در هر حالت موهای زیبا و پرحجمی دارید.

فر دائم مو بدون آسیب در شیکاما

مرکز تخصصی احیا مو شیکاما توانسته فر دائم مو را روی موهای دکلره و همچنین موی کراتین شده به خوبی اجرا کند. اگر از انجام فر دائم مو ترس دارید و به فکر آسیب موهایتان هستید، این مورد را به شیکاما بسپارید و بدون آسیب موهایتان را فر دائم یا فر 6 ماهه کنید.

فر دائم مو در شیکاما به چه شکل انجام می شود؟

فر دائم مو که به فر شش ماهه معروف است امروزه با سبک کلاسیک جدید و با مواد کاملا متفاوت نسبت به قبل انجام می شود. با انجام فر دائم مو، به کمک حرارت، آناتومی مو تغییر می کند و در واقع شکسته شدن پیوند دی سولفید مو باعث حالت گرفتن مو می شود.

در مرکز تخصصی مو شیکاما، پیش از شروع مراحل فر دائم مو، از قسمت روی موهای مراجعه کننده که بسیار آسیب پذیر هست تست گرفته می شود تا بتوان با اطمینان کامل کار را شروع کرد. همچنین با توجه به ماهیت مو، انجام فر دائم مو به 2 روش مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود. مراحل فر دائم مو به این شکل است که ابتدا موها کاملا شسته شده و با باد سشوار خشک می شود. در مرحله بعد موها به کمک بیگودی مخصوص فر پیچیده می شود. همچنین با توجه به سلیقه مراجعه کننده انواع فر ریز، درشت و کرلی با بیگودی های مختلف انجام می شود.

نمونه کار فر دائم مو (فر شش ماهه)

قیمت فر دائم مو برای انواع قد مو در شیکاما

قیمت ها به تومان برای حجم موی متوسط در نظر گرفته شده است.

بسته به حجم، خشکی، اندازه فر و نیاز به شارژ مجدد مواد، 250 تومان هزینه اضافه مواد
لحاظ میگردد. بنابراین لطفا اضافه مواد را در نظر بگیرید.

برای موهای دکلره شده یا رنگ شده و آسیب دیده در صورت نیاز به مواد احیا کننده
200 تومان به هزینه فر اضافه خواهد شد.

هزینه فر کرلی 500 تومان از سایر فرها بیشتر میباشد. (500 تومان اضافه قیمت)

قیمت فر دائم مو

رزرو وقت فر دائم مو

لطفا پس از پر کردن فرم، برای رزرو وقت با شماره های 09125549786   و یا   02126403513 در تماس باشید.

4 دیدگاه دربارهٔ «فر دائم مو»

  1. سلام وقتتون بخیر
    کسی که تقریبا ۹ ماه پیش موهاشو کراتین کرده می‌تونه بعدش فر دائم بکنه؟؟

    1. سلام دوست عزیز، بله فر دائم روی موی کراتینه انجام میشه اما به طور کلی در مجموعه شیکاما قبل از اینکه فر دائم روی هر نوع مو انجام بشه به طور رایگان از بخشی از موها تست گرفته میشه.

  2. سلام
    یه سوال داشتم
    من موهامو چند ماه پیش دکلره کردم
    میتونم الان فر کنم؟
    میخوام فر ریز باشع
    ممنون میشم جواب بدین

    1. سلام وقت بخیر
      بله میتونید اما لطفا با شماره 09125549786 هماهنگ باشید تشریف بیارید از موهاتون تست گرفته بشه. اگر تست جواب بده انجام میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *