SHIKAMA

خدمات پروتئین تراپی مو شیکاما

موی انسان از پروتئینی به نام کراتین تشکیل شده است. هنگامی که پروتئین کراتین مو آسیب میبیند سلامت مو از بین می رود و به دنبال آن مشکلات موخوره، خشکی و وزی مو به وجود خواهد آمد.

بنابراین، پروتئین ها ساختار کلی مو را تشکیل می دهند و افت پروتئین در بدن، تاثیر مستقیم روی سلامت موها نیز خواهد داشت. علاوه بر آن ممکن است رژیم غذایی نادرست، رنگ و دکلره کردن مو، استفاده زیاد از سشوار و اتو مو را تجربه کرده باشید و موهایتان آن حالت نرمی و صافی را از دست داده باشد.

برای حل این مشکل، پروتئین تراپی مو انجام می شود. پروتئین تراپی مو در واقع یک نوع درمان برای مو می باشد که با تزریق مستقیم پروتئین های هیدرولیز شده به فولیکول مو، لایه کوتیکول را احیا و مستحکم می کند.

هدف از پروتئین تراپی مو رفع دهیدراته بودن، خشکی و وز مو می باشد و پروتئین تراپی در واقع صافی به مو نمی دهد. اتوکشی در پروتئین تراپی تنها به منظور جذب مواد می باشد و زمان زیادی صرف اتوکشی نخواهد شد.

پروتئین تراپی مو در شیکاما shikama

پروتئین تراپی مو

پروتئین تراپی نسبت به کراتین مو درصد صافی بسیار پایین تری دارد و همانطور که از اسم آن مشخص است، پروتئین تراپی بیشتر برای درمان ساقه مو و آب رسانی و احیای مو انجام می شود.

پروتئین تراپی به منظور احیا مو، سالم سازی، رفع خشکی و دهیدراته بودن، رفع کشسانی، رفع گره مو، از بین بردن وز و ضخیم سازی مو می باشد.

اگر موهای دکلره و آسیب دیده ای دارید و به دنبال صافی و احیای موهایتان هستید، پکیج ZD شیکاما بهترین انتخاب برای صافی و احیای موهای شماست.

همینطور لازم است بدانید پروتئین تراپی یک پس تراپی برای موهای کراتین شده می باشد. این امکان برای برخی افراد وجود دارد که حدود یک ماه پس از انجام کراتین، موهایشان خشک شود؛ در این حالت پروتئین تراپی یک پس تراپی برای موهایشان هست که لیپید کافی را به مو می دهد.

پروتئین تراپی مو shikama

مواردی که باعث از بین رفتن پروتئین مو می شوند:

  • رنگ مو با اکسیدان نامرغوب و با درصد آمونیاک بالا
  • مصرف دکلره بی کیفیت
  • مصرف مواد فر دائم مو
  • قرار گرفتن در معرض اشعه دستگاه سولاریوم
  • استفاده از اتومو و دستگاه های حرارتی با دمای بالا
  • تماس زیاد مو با آب دریا و کلر استخر
  • استفاده از شانه پلاستیکی و تحریک ساقه مو

مزایای پروتئین تراپی مو:

  • جلوگیری از آسیب مو و محافظت از لایه کوتیکولی مو در برابر آسیب های محیطی
  • درمان ساقه مو و آب رسانی و احیا مو
  • بهبود حالت پذیری و ظاهر مو
  • کاهش شکستگی مو و موخوره
  • از بین رفتن وزی مو
  • افزایش حالت ارتجاعی مو

قیمت پروتئین تراپی مو

قیمت پروتئین تراپی در مرکز کراتین مو شیکاما تک نرخی محاسبه می شود. 

تمرکز پروتئین تراپی روی احیا موهاست و صافی چندانی روی انواع مو ندارد و تنها وز مو را برطرف می کند.

پروتئین تراپی مو به منظور احیا و درمان مو انجام می شود. در نتیجه پروتئین تراپی بهترین گزینه برای افرادی می باشد که حالت موهای خود را دوست دارند و فقط می خواهند موهایشان احیا و رطوبت رسانی شود.

تعداد دفعات اتوکشی پروتئین تراپی بسیار کمتر از اتوکشی کراتین مو می باشد و مرحله اتوکشی صرفا به منظور جذب مواد داخل کوتیکول مو انجام می شود. در نتیجه انجام کار پروتئین تراپی زمان زیادی از شما نمی گیرد.

قیمت پروتئین تراپی مو - شیکاما

رزرو وقت پروتئین تراپی مو

در مرکز تخصصی کراتین شیکاما، قبل از کار صافی و احیا موهایتان مشاوره رایگان دریافت می کنید و سپس با توجه به نوع موهایتان، خدمات صافی و احیا مو مناسب شما ( نانو کراتین مو/ کراتین آنزیمی/ پلکس تراپی/ بوتاکس مو/ پکیج ZD/ پروتئین تراپی ) برای شما انجام می شود. برای رزرو وقت و دریافت نوبت پروتئین تراپی مو در شیکاما کافیست فرم زیر را پر کنید و با شماره های 09125549786 – 02126403513 در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *