SHIKAMA
بوتاکس مو چیست؟

عوارض و فواید بوتاکس مو

همانطور که در مقاله بوتاکس مو چیست ، به طور کامل بوتاکس مو را به شما توضیح دادیم و در این مقاله سعی داریم عوارض و فواید بوتاکس مو را به شما توضیح دهیم تا اگر زمانی برای احیای مو خود خواستید این کار را انجام دهید با آگاهی کامل نسبت به این وضوع اقدام کنید و فواید و عوارض آنرا بشناسید و برای انجام این کار به کلینیک های تخصصی از جمله مر کز تخصصی صافی و احیا شیکاما مراجعه کنید.

بوتاکس مو چیست؟

بوتاکس مو، روش درمانی جدیدی برای احیای موهای آسیب دیده و کمک به از بین بردن وز مو است. بوتاکس مو بر خلاف مدلی که برای پوست استفاده می کنیم، شامل مواد شیمیایی نیست. مواد تشکیل دهنده بوتاکس مو، شامل  پروتئین ها، آمینو اسیدها، ویتامین ها و لیپید ها هستند. بوتاکس مو در واقع یک پروسه درمانی قوی است که فیبر مو را با فیلرهایی مانند کراتین پوشش می دهد. بنابراین چنین روشی، تمامی نقاط نازک و شکننده مو را پر می کند و به آن استحکام می بخشد و حجم می دهد.

چطور باید از بوتاکس استفاده کرد؟

برای شروع، مو را با یک شامپو ملایم یک یا دو بار می شویند تا چربی از روی پوست سرتان حذف شود. دقت کنید که از نرم کننده و ماسک مو نباید استفاده شود. بوتاکس باید روی موی تمیز انجام شود.

بعد از شستشو، مو باید شانه شود تا گره های آن کاملاً باز شود. سپس مو را بخش بندی می کنند و مواد بوتاکس را روی آن می گذارند تا به خوبی به همه جای آن نفوذ کند. مو باید ماساژ داده شود تا مواد به خوبی جذب شود.

مواد نباید بیش از 45 دقیقه روی سر بماند. سپس مو باید شسته شود و حدود 7 دقیقه آبکشی شود تا اطمینان حاصل کنید که دیگر موادی روی سرتان نباشد.

مرحله بعد استفاده از سشوار است. باید سشوار را به صورت عمودی در بالای سر بگیرید تا مو صاف شود و ساختار آن به هم نریزد. برای تاثیر بیشتر، از اتوی  موی سرامیکی استفاده کنید تا ماندگاری را بالا ببرد و موها حالت ابریشمی و براق پیدا کنند.

دقت داشته باشید که هنگام تهیه مواد، از بهترین مواد بوتاکس مو استفاده کنید تا مضرات بوتاکس مو به حداقل برسد.

فواید بوتاکس مو
به بررسی فواید بوتاکس مو میپردازیم

فواید بوتاکس مو چیست؟

1-یکی از بزرگترین مزایای استفاده از بوتاکس برای موها این است که یک روش کاملاً ارگانیک برای احیای مو های آسیب دیده است و حتی می تواند برای جلوگیری از ریزش مو یک راه مناسب باشد.

2-برخلاف روش کراتینه مو که در آن فرمالدهید به کار رفته است، در این روش، از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده است. بوتاکس موی سر یک روش کاملاً ایمن محسوب می شود و حتی می تواند به درمان برخی از مشکلات پوستی مانند شوره سرو پزوریاسیس کمک کند.

3-برخلاف سایر روش های درمان، بوتاکس می تواند موهای شما را صاف و ابریشمی کند بدون اینکه پیوندهای مو را بشکند. با بوتاکس مو مواد مغذی به پوسته آسیب دیده موها نفوذ می کند و آن را از درون و بیرون احیا می سازد.

عوارض بوتاکس مو
بوتاکس مو علاوه بر فواید چندان دارای عوارض بیشماری نیز میباشد

عوارض بوتاکس مو چیست؟

در حالیکه بوتاکس موضعی برای تزریق مو در نظر گرفته می شود تا مو را تقویت و ظاهر آن را بهبود بخشد، گاهی اوقات مخالف آن رخ می دهد.اکثر متخصصین این حوزه و حوزه های زیبایی توصیه نمی کنند که بیش از سه تا چهار بار در سال از این درمان ها استفاده کنید. در غیر این صورت شکنندگی مو، نازک شدن مو می تواند رخ دهد. همچنین این شانس وجود دارد که این درمان ها کارساز نخواهد بود، و آن ها بسیار گران قیمت هستند.

تزریق بوتاکس به پوست سر ممکن است یک راه حل کوتاه مدت برای چرب کردن مو باشد. در پایان، بدن بوتاکس را به داخل خود جذب می کند، به این معنی است که فرد ممکن است در حدود 2 تا 3 ماه پس از تزریق بوتاکس اولیه، کم تر اثر خود را ببیند.

در ضمن برخی از متخصصین نیز گفته اند در صورت تماس مواد با پوست سر ممکن است مو را چرب کند. در صورتی که شما به حساسیت پوستی دچار باشید می تواند واکنش آلرژی زا برایتان ایجاد کند.

چه کسانی باید از بوتاکس مو استفاده کنند؟

در پاسخ به سوال باید بگوییم که افرادی که در اثر رنگ کردن زیاد و یا استفاده از وسایل حرارتی موهایشان دچار خشکی و موخوره شده است مخصوصا افراد دارای موهای فرفری، مجعد یا بلند از این درمان برای برگرداندن موهایشان به حالت اولیه استفاده می کنند .

بوتاکس برای افرادی که موهایشان وز و شکننده شده و مدام گره می خورد، بسیارمناسب است .

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *