SHIKAMA
اکستنشن مو

اکستنشن مو و روش های نگهداری از آن

اکستنشن مو یکی از روش‌های پرطرفدار برای افزایش حجم مو، شکل دادن به مو یا بلندتر کردن مو است. اکستنشن مو رو‌ش‌ ها و انواع متعددی دارد. در این مطلب از سایت مرکز تخصصی کراتین و اکستنشن مو شیکام، نکاتی را که باید درباره اکستنشن مو و انواع آن بدانید، عنوان می‌ کنیم. اکستنشن مو […]

اکستنشن مو یکی از روش‌های پرطرفدار برای افزایش حجم مو، شکل دادن به مو یا بلندتر کردن مو است. اکستنشن مو رو‌ش‌ ها و انواع متعددی دارد. در این مطلب از سایت مرکز تخصصی کراتین و اکستنشن مو شیکام، نکاتی را که باید درباره اکستنشن مو و انواع آن بدانید، عنوان می‌ کنیم.

اکستنشن مو روش رایجی برای افزایش حجم مو یا بلندتر کردن آن است. اگر تا به حال به فکر اکستنشن مو افتاده باشید، حتماً این سوال برایتان مطرح شده است که آیا اکستنشن مو ضرری برای موهایمان دارد یا خیر؟ آیا این روش دائمی است یا موقتی؟ و سوال‌هایی از این دست.

همه ما دوست داریم موهایی بلند، پرپشت و زیبا داشته باشیم. برخی برای داشتن موهایی بلند که تا کمر برسد، بعضی برای داشتن فرهای زیبا و جذاب و برخی دیگر برای پرپشت ‌تر کردن دم اسبی ها، به فکر می‌ افتند تا اکستنشن مو را تجربه کنند.

اکستنشن مو چیست؟

اکستنشن مو به موهای مصنوعی یا طبیعی گفته می شود که با روش های مختلفی لابه لای موهای طبیعی چسبانده می شوند. اکستنشن ها از الیاف مصنوعی یا موی طبیعی انسان ساخته می شوند و می توانند موهای ما را بسیار پرپشت تر و بلندتر نشان دهند. رنگ اکستنشن ها نیز مختلف هستند و شما می توانید با توجه به رنگ زمینه موهای خود رنگ اکستنشن مورد نظرتان را انتخاب کنید. اکستنشن های طبیعی نیز قابلیت رنگ پذیری دارند و می توانید آن ها را همراه با موهای طبیعی خود رنگ کنید.

انواع اکستنشن مو

اولین چیزی که در مورد اکستنشن مو باید بدانید انواع اکستنشن مو است.

روش ‌های زیادی برای اضافه کردن حجم و ارتفاع موها وجود دارد که رایج ‌ترین آنها در سه دسته اصلی قرار می‌ گیرند. این سه دسته ‌بندی اصلی عبارت هستند از:

۱. اکستنشن موقت مو

این نوع از اکستنشن را هر روز یا هر هفته می ‌توانید جدا و دوباره متصل کنید. روش‌ های نصب اکستنشن های موقتی ممکن است با کلیپس ‌های مخصوص، بافت و حتی چسب باشد.

۲. اکستنشن نیمه دائمی

اکستنشن‌ های نیمه دائمی حدود ۶ تا ۸ هفته باقی می ‌مانند. نوعی اکستنشن ‌های نواری هستند که با چسب‌ های نامرئی متصل می ‌شوند و در دسته‌ های کوچک ‌تری نسبت به اکستنشن‌ های کلیپسی عرضه می ‌شوند. وقتی موها در حالت افتاده باشند، تقریباً تشخیص این اکستنشن ‌ها غیر ممکن است.

۳. اکستنشن‌های دائمی

این اکستنشن‌ها چندین ماه دوام می ‌آورند. در این روش، دسته‌ های باریک مو به تعداد زیاد به دسته‌ های موهای طبیعی فرد اضافه می‌ شود.

۴. اکستنشن مو مصنوعی

اکستنشن مو مصنوعی جنس و رنگ های مختلفی دارد. از آنجایی که این نوع اکستنشن ها نسبت به موهای طبیعی سفت تر هستند، معمولاً به خوبی با موهای طبیعی ترکیب نمی‌ شوند. گاهی نیز رنگ متفاوتی با موهای طبیعی داشته و به صورت لکه لکه دیده می ‌شوند. همچنین به دلیل درشتی رشته‌ های موی مصنوعی طبیعی به نظر نمی ‌رسند.

۵. اکستنشن مو طبیعی

اکستنشن مو طبیعی درست مانند موی طبیعی شما هستند و می توانید مانند موهای خودتان با آن ها رفتار کنید. می ‌توانید آنها را صاف، فر و حتی رنگ کنید و حالت دهید. بر خلاف این اکستنشن ها، انواع مصنوعی را نمی توانید رنگ کنید یا با سشوار خشک کنید. زیرا آمونیاک رنگ یا گرمای سشوار به آنها آسیب زده و ماندگاری اکستنشن شما را کم می کند.

کدام نوع اکستنشن برای شما مناسب ‌تر است؟

روش ‌های موقتی برای زمانی مناسب است که دوست دارید برای یک موقعیت یا رویداد خاص، موهای خود را تغییر دهید. این روش برای کسانی است که با اندازه و حجم موهای خود مشکلی ندارد، ولی برای یک مهمانی یا رویداد خاص دوست دارند کمی تغییر کنند.

اکستنشن ‌های کلیپسی گزینه ‌ی بسیار مناسبی هستند، چون به راحتی در عرض چند دقیقه نصب می‌ شوند و به همین راحتی می ‌توانید آنها را جدا کنید.

اکستنشن ‌های دائمی برای افرادی مناسب است که از شرایط فعلی موهای خود رضایت ندارند و می‌ خواهند حجم مو یا ارتفاع آنها را افزایش دهند. هدف آنها این است که به طور دائم از اکستنشن استفاده کنند و فقط رویداد خاصی را مد نظر ندارند.

اکستنشن میکرو رینگ یکی از روش‌ های رایج اکسنشن است. البته موهایی که به این ترتیب اضافه می ‌شوند، چندین بار قابل استفاده هستند.

اکستنشن‌ هایی که نوار چسب دارند، برای افرادی مناسب است که دوست دارند حجم موهای خود را افزایش دهند و تا مدتی آن را نگه دارند. این افراد می ‌توانند از روش‌های نیمه دائمی استفاده کنند.

اکستنشن موی طبیعی بهتر است یا موی مصنوعی؟

بهتر است که همیشه موهای صد در صد طبیعی برای اکستنشن تهیه کنید، ولی این نوع از اکستنشن‌ها هزینه بالاتری دارند.

موهای طبیعی هزینه‌های بالاتری دارند، ولی بدون شک ارزش هزینه کردن دارند. موی طبیعی مدت طولانی ‌تری قابل استفاده است و از آن می‌توانید چندین بار استفاده کنید. به راحتی می‌ توانید آن را رنگ کنید. با توجه به اینکه مدت طولانی ‌تری قابل استفاده است، هزینه مناسبی دارد.

موهای مصنوعی به شکل غیرطبیعی براق هستند. بسیاری از انواع آنها را نمی ‌توانید از طریق اتو و سشوار و با کمک حرارت، حالت دهید. موهای مصنوعی نسبت به موهای طبیعی بسیار سبک‌ تر هستند و مثل موهای طبیعی حالت نمی ‌گیرند و کنار نمی ‌روند. در نتیجه، اکستنشن مو با موهای طبیعی، بسیار طبیعی‌ تر جلوه می ‌کند و اصلاً قابل تشخیص نیست.

موهای مصنوعی با رنگ ثابتی تولید می ‌شوند و نمی‌ توانید رنگ آنها را مطابق با موهای خود تغییر دهید.

اکستنشن مو و نگهداری از مو

اکستنشن مو چقدر دوام دارد؟

اکستنشن مو به روش میکرو رینگ یا میکرو باندینگ، حدود ۳ تا ۴ ماه باقی می‌مانند. این نوع از اکستنشن بعد از این مدت، یعنی زمانی که حدود یک و نیم اینچ از پوست سر فاصله گرفت باید دوباره در جای خود تنظیم شود.

اکستنشن‌ های کلیپسی را می‌ توانید به راحتی و روزانه، جدا و دوباره نصب کنید. سایر روش‌ ها مثل اکستنشن‌های چسبی یا بافت، حدود ۶ تا ۸ هفته دوام می‌ آورند.

آیا اکستنشن برای مو ضرر دارد؟

روش‌ های اکستنشن موقتی را نباید هر روز استفاده کنید. در این روش‌ ها، تکه ‌های بزرگی از اکستنشن روی بخش کوچکی از سر و مو قرار می ‌گیرد. اگر برای مدت کوتاه از آنها استفاده کنید، آسیب‌ های بلند مدت برای موهای شما ایجاد نمی ‌کنند.

اکستنشن ‌های دائمی را می ‌توانید برای مدت ‌های طولانی استفاده کنید. اگر از محصولات استاندارد و باکیفیت استفاده کنید و این کار توسط یک متخصص و کاملاً حرفه‌ ای انجام شده باشد، همچنین نکاتی برای نگهداری از آن را همیشه مد نظر قرار داشته باشید، مشکلی برای شما ایجاد نمی‌ کنند.

البته باید هر زمانی که موهای شما بلند شد و اکستنشن‌ها از پوست سر فاصله گرفت، آنها را مجدد ریفیت یا در جای اولیه خود نصب کنید. به این ترتیب از وارد شدن فشار اضافی به موها و آسیب دیدن آنها جلوگیری می‌ کنید.

هرگز خودتان اکستنشن‌ های دائمی یا نیمه دائمی را جدا نکنید و این کار را به متخصص بسپارید. برای تنظیم کردن مجدد یا جدا کردن آنها، حتما به مراکز معتبر و تخصصی اکستنشن مو مراجعه کنید.

چه کسانی باید از اکستنشن مو استفاده نکنند؟

  • افرادی که دچار ریزش موی شدید هستند، نباید موهای خود را اکستنشن کنند. ریزش موی آنها ممکن است شدت پیدا کند و به خاطر قرار داشتن استیشن مو، شدت ریزش و کم شدن حجم مو قابل تشخیص نباشد. به همین دلیل این افراد معمولاً دیر به پزشک مراجعه می ‌کنند و وضعیت موهایشان بسیار وخیم‌ تر از حالت عادی می ‌شود.
  • افرادی که به طور غیرطبیعی موهای بسیار نازک و کم ‌پشت دارند نباید اکستنشن کنند، چون احتمال آسیب رسیدن به موهای آنها بیشتر است. البته کمتر از یک درصد از زنان دنیا چنین مشکلات حادی دارند.

البته حجم موی اضافه شده باید با حجم موی اصلی فرد تطابق داشته باشد تا اکستنشن‌ ها آسیبی به موهای خود فرد وارد نکنند. بنابراین افرادی که موهای کم ‌پشت و نازکی دارند، باید اکستنشن کمتری به موهای خود اضافه کنند نسبت به کسانی که موهای پرحجم و ضخیمی دارند.

چطور باید از اکستنشن مو مراقبت کنیم؟

مراقبت از موهای اکستنشن شده کار سختی نیست.

مراقبت از اکستنشن مو

  • چگونه از اکستنشن موی طبیعی مراقبت کنیم؟

اکستنشن موی طبیعی با اضافه کردن حجم و طول به موهای شما ظاهر زیباتری به شما خواهد داد. سلبریتی ها و افراد مشهور از این گزینه برای داشتن موی درخشنده و زیبا برای یک روز استفاده می کنند. بعد از این که نصب اکستنشن مو را انجام دادید باید سعی کنید طوری از آن مراقبت کنید تا اکستنشن مو سالم بماند و آسیب نبیند. درست همانند موی طبیعی انسان، اکستنشن موی طبیعی هم نیاز به مراقبت دارد.

بخش اول: شستن اکستنشن موی طبیعی و دائمی

  1. با اکستنشن همانند موی طبیعی رفتار کنید.

شما می توانید اکستنشن خود را به همراه موی طبیعی زیر دوش شستشو دهید. با اینحال باید رفتار ملایمی با آن داشته باشید و مراقب باشید اکستنشن را شل نکنید. اگر زیاد سخت و سفت با آن رفتار کنید ممکن است دیگر دوام کافی نداشته باشد.

  • مطمئن شوید که از شامپوی مرطوب کننده استفاده می کنید. هرچقدر شامپو مرطوب کنندگی بیشتری داشته باشد برای موهایتان بهتر خواهد بود.
  • بهتر است اکستنشن هایی که در امتداد و همراه با موی طبیعی بسته شده یا به آن چسبیده شده است را نشویید. شما می توانید این ها را جدا کنید و به صورت جداگانه شستشو دهید.
  1. از شامپوی بدون سولفات استفاده کنید

سولفات ماده شوینده ای در شامپوهاست که باعث ایجاد کف می شود. سولفات برای شوینده ها موثر است. با اینحال چنین شامپوهایی ممکن است روغن طبیعی مو را از بین ببرند و مراقبت از آن را دشوارتر سازند. بدن شما به طور مرتب روغن و چربی تازه ای برای موهای طبیعی تان تولید می کند اما اکستنشن از این مورد محروم است. به همین خاطر باید مراقب خشک شدن آن باشید.

  • سولفات ممکن است باعث ایجاد موخوره در انتهای موها شود.
  • سولفات با گذشت زمان موهای شما را خشک می سازد.
  1. از نرم کننده مناسب استفاده کنید

هر رشته از مو یک لایه کوتیکول محافظتی دارد. کوتیکول ها نه تنها از رشته مو محافظت می کنند بلکه نور خورشید را منعکس می سازند و همین امر باعث درخشندگی موها می شود. در طول روز، لایه کوتیکول شکسته می شود و همین امر باعث تیره و کدر شدن رنگ موها می گردد. نرم کننده با آزاد کردن ذراتی با بار مثبت باعث می شود بدن و مو درخشندگی طبیعی خود را بازیابد. این بارهای مثبت با بارهای منفی بخش های مو ارتباط برقرار می کنند و لایه کوتیکولی را ترمیم می سازند.

  1. اکستنشن خود را سه الی پنج بار در هفته شستشو دهید

از شستن روزانه اکستنشن پرهیز شود. درست همانند موهای طبیعی اگر اکستنشن نیز زیاد شسته شود خشک می گردد. در روزهایی که موی خود را نمی شویید، کمی آن را شستشو دهید و از نرم کننده استفاده کنید.

  • اینکه چند وقت یکبار موهای خود را می شویید به ضخامت، محتوای چربی و نحوه مراقبت از موها بستگی دارد.
  • به عنوان مثال فردی که موهای ضخیم و خشکی دارد و از محصولات زیاد استفاده نمی کند مجبور نیست همانند فردی که موهای چربی دارد به طور مرتب موهای خود را شستشو دهد.
  1. خشک کردن موها
    موهای خود را خشک کنید.

قبل از اینکه به رختخواب بروید موهای خود را خشک کنید. شما نباید در حالیکه اکستنشن هنوز مرطوب است به رختخواب بروید. اکستنشن مرطوب باعث ایجاد گره می شود. زمانی که در طول خواب حرکت می کنید این گره ها به هم می چسبند و باعث می شوند اکستنشن از موی طبیعی رها شود یا به آن آسیب وارد گردد.

  • اگر موهای طبیعی شما زیر اکستنشن بافته شده است، مطمئن شوید که آن را کاملاً خشک می کنید.
  • برای اینکه مطمئن شوید همه موهای شما به طور کامل خشک شده است، می توانید بسته به ضخامت و بافت موهای خود و نیز تراکم اکستنشن زمان بیشتری از سشوار استفاده کنید.

بخش دوم: شستن اکستنشن گیره ای مو (کلیپسی)

  1. برای اکستنشن خود حمامی تهیه کنید.

یک قاشق چایخوری از شامپوی مرطوب کننده را در نیم پیمانه آب ولرم بریزید و با هم ترکیب کنید. زمانی که ترکیب کردنتان تمام شد، سینک را با آب گرم پر کنید و آن را در سینک بریزید. مطمئن شوید که از شامپوی بدون سولفات استفاده می کنید.

  1. حالا اکستنشن موی خود را به سینک اضافه کنید.

به آرامی اکستنشن خود را در آب قرار دهید. چند دفعه اکستنشن را شانه کنید تا گره موجود باز شود. اجازه دهید اکستنشن به مدت 10 دقیقه در آن شناور بماند.

  • زمانی که می خواهید گره اکستنشن را باز کنید کار خود را از انتها آغاز نمایید و سپس از اواسط کار و در نهایت به ریشه آن بروید.
  • اجازه ندهید اکستنشن مدت زمان زیادی در آب بماند. اینکار تنها باعث گره خوردن اکستنشن به هم می شود.
  • سعی کنید رشته های بالایی و گیره ها را خشک نگه دارید. رشته های بالایی اکستنشن ممکن است متورم شوند و همین امر موجب می شود ظاهر غیر یکنواخت و کثیفی داشته باشند.
  1. اکستنشن خود را بشویید.

به آرامی اکستنشن را از سینک در بیاورید و آن را زیر شیر آب شستشو دهید. مطمئن شوید که آب شیر سرد است. آب اضافی آن را بگیرید و بر روی حوله تمیز و تازه ای قرار دهید.

  1. اکستنشن خود را نرم سازید.

کمی نرم کننده به طور مستقیم به اکستنشن خود بزنید. سپس آن را شانه کنید. مطمئن شوید که نرم کننده را از رشته بالایی هر اکستنشن به سمت پایین شانه می کنید. اکستنشن را دوباره روی حوله قرار دهید و آن را روی اکستنشن بکشید. اجازه دهید به مدت یک ساعت در همین حالت باقی بماند.

  • مطمئن شوید که موها را در یک جهت شانه می کنید. در غیر این صورت ممکن است شکل خود را از دست بدهد.
  • هرگز اکستنشنی که مرطوب است یا گره خورده است را شانه نکنید.
  1. خشک کردن اکستنشن
    اکستنشن خود را خشک کنید.

اکستنشن را بر روی حوله جدید و تمیزی بگذارید. اجازه دهید یک شب در همین حالت بماند و به طور طبیعی خشک شود.

  • زمانی که اکستنشن خشک شد، آن را یکبار دیگر شانه کنید تا صاف شود.
  1. گیره های اکستنشن را حداقل هر شش هفته یکبار شستشو دهید.

از آنجایی که گیره ها به هنگام خواب بر روی موها قرار نمی گیرند، لازم نیست آن ها را به طور مرتب شستشو دهید. با این حال اگر گیره ها را همیشه دارید باید آن ها را تمیز نمایید.

نکاتی مهم برای سالم نگه داشتن اکستنشن موی طبیعی

  1. اکستنشن خود را شانه کنید

شانه کردن اکستنشن نه تنها گره موجود در آن را از بین می برد، بلکه باعث می شود روغن ضروری در همه جای رشته های مو پراکنده شود. اکستنشن را هر روز شانه کنید تا نرم شوند و ظاهر زیبایی به خود بگیرند.

  1. از روغن برای تازه نگه داشتن موها استفاده کنید

کمی روغن ضروری دلخواه را با آب ترکیب کنید و در بطری بریزید. بطری اسپری را با خود داشته باشید و در طول روز بر روی موهای خود بپاشید. روغن نارگیل و روغن رزماری برای موهایتان عالی هستند.

  1. از اسپری محافظت کننده در برابر گرما استفاده کنید

این اسپری ها می توانند رطوبت را به موهای شما اضافه کنند و مانع از بین رفتن رطوبت طبیعی مو شوند. مطمئن شوید از این اسپری ها در اکستنشن خود قبل از خشک شدن آن ها استفاده می کنید.

  • این اسپری ها باعث ایجاد حفاظی در اطراف کوتیکول های مو می شوند و باعث درخشندگی بیشتر آن ها می گردند.
  1. از کلاه مخصوص شنا استفاده کنید

کلر و آب نمک می تواند برای موها بسیار آسیب زننده باشد. اگر می خواهید به همراه اکستنشن خود شنا کنید حتما از کلاه شنای لاستیکی استفاده کنید. موهای خود را بلافاصله بعد از شنا بشویید تا هرگونه مواد شیمیایی موجود در آب از موهایتان پاک شود.

  1. اکستنشن خود را جایگزین کنید

هر هشت الی نه هفته یکبار باید اکستنشن خراب شده را با اکستنشن تازه جایگزین کنید، حتی بعد از نصب آن اگر مدل خاصی مدنظرتان است می توانید نسبت به کوتاه کردن اکستنشن مو نیز اقدام کنید. سعی کنید اکستنشن را سالم نگه دارید و شکل طبیعی موها را حفظ کنید.

  • گیره های اکستنشن را در عناصری همچون پنبه نگهداری کنید تا مرطوب بمانند و دوام بیشتری داشته باشند.

مهم‌ترین نکاتی که باید در مورد اکستنشن مو در نظر گرفت

  • اجازه ندهید که اکستنشن‌ ها و انتهای موها چرب شود. چرب شدن باعث می‌شود که اکستنشن‌ ها جابه‌جا شوند یا موهایتان حالت چسبناک پیدا کند.
  • موهای خود را دم اسبی و بالای سرتان نبندید، چون ممکن است باعث جدا شدن اکستنشن‌ ها یا کشیدگی موهای شما شود.
  • موهای خود را هرگز با شدت زیاد، نکشید و محکم شانه نکنید.
  • اگر اکستنشن ‌ها کیفیت خوبی داشته باشند، شستن، خشک کردن و حالت دادن به آنها، درست مثل موهای طبیعی است. برای مراقبت بهتر از موهای خود باید نوع آن را بدانید. آشنایی با انواع مو و ویژگی‌ های آن یکی از موارد ضروری برای مراقبت صحیح از مو است.

چه زمانی باید اکستنشن مو را برداریم؟

اکستنشن مو نباید بیش از ۴ ماه و بعد از اینکه ۲ اینچ از پوست سر فاصله گرفت، روی موها باقی بماند. برای انجام اصولی ریمو اکستنشن مو باید به سالن آرایش مورد اطمینان و متخصص مراجعه کنید و اکستنشن‌ را بردارید.

اشتباهات رایج در اکستنشن مو

اکستنشن مو یک کار تخصصی است و باید توسط آرایشگران متخصص و باتجربه انجام شود. گاهی اشتباهاتی توسط آرایشگران کم‌ تجربه صورت می ‌گیرد که باعث آسیب رسیدن به مو یا ظاهر غیرطبیعی در مو می ‌شود.

  • استفاده از موهای بی‌کیفیت

پیدا کردن موی باکیفیت برای اکستنشن کار راحتی نیست. بعضی از موها بیش از اندازه پردازش می ‌شوند. به همین دلیل عمر آنها کم می‌ شود. همیشه از اکستنشن با بهترین کیفیت استفاده کنید.

  • هماهنگ نکردن رنگ مو و اکستنشن

اکستنشن ‌های آماده معمولا در یک رنگ یا نهایتا دو رنگ، عرضه می ‌شوند. پیدا کردن اکستنشنی که رنگ مشابه رنگ موی شما داشته باشد سخت است. به خصوص اگر موهای چند رنگ داشته باشید.

  • رعایت نکردن تناسب اکستنشن با مو

برای اینکه اکستنشن‌های بلند را به موهای خود متصل کنید باید دسته‌ای از مو را جدا کنید که با بلندی و حجم اکستنشن هماهنگی داشته باشد. در صورتی که وزن آنها هماهنگی نداشته باشد، ممکن است به موهای شما آسیب برسد.

  • مرتب نکردن و کوتاه نکردن اکستنشن‌ها

بسیاری از سالن‌های غیر معتبر و بی‌تجربه ممکن است اکستنشن‌ها را بعد از وصل کردن به مو به حال خود رها کنند. در حالی که اکستنشن هم مثل موهای خود فرد باید حالت بگیرد و در صورت لزوم کوتاه شود تا کاملاً با موهای خود فرد، در هماهنگی باشد.

  • مراقبت نکردن از اکستنشن

بسیاری از سالن‌های غیرتخصصی ممکن است اطلاعات لازم برای مراقبت از موهای اکستنشن شده را در اختیار شما قرار ندهند. برای حفاظت از موهای اکستنشن شده حتما باید چند نکته را در نظر بگیرید. با موهای اکستنشن شده، دم اسبی‌های بالای سر نبندید. موهای اکستنشن شده را درست مثل موهای طبیعی خودتان، با ملایمت بشویید و خشک کنید.

چطور اکستنشن موی عالی و بی‌ نقصی داشته باشیم؟

آموزش اکستنشن مو و مژه، یکی از آموزش ‌های تخصصی است که نیازمند مربیان با تجربه است. اگر سالن مورد نظر شما، تخصص کافی نداشته باشد، نمی‌توانید اکستنشنی عالی و بی ‌نقص داشته باشید.

  • یک سالن متخصص اکستنشن پیدا کنید

اکستنشن مو کار تخصصی و مهمی است. برای انجام این کار، یک سالن آرایش تخصصی و معتبر پیدا کنید. حتما با آنها مشورت کنید تا ببینید که نتیجه مطلوبتان قابل دستیابی می باشد یا خیر. اگر موهای خیلی نازک یا خیلی کوتاه دارید، نباید انتظار داشته باشید که بعد از اکستنشن، حجم و طول آنها خیلی زیاد شود.

  • قبل از تصمیم‌گیری اکستنشن را امتحان کنید

اکستنشن مو قرار است تا ماه‌ ها همراه شما باقی بماند و پول نسبتا زیادی باید بابت آن بپردازید. فکر بدی نیست که ابتدا بخش کوچکی از اکستنشن مو را به موهای خود اضافه کنید و نتیجه را مشاهده کنید و بعد از یک هفته، برای اکستنشن تصمیم بگیرید.

  • به رنگ اکستنشن دقت کنید

حتی تفاوت‌ های اندک در رنگ موی طبیعی و اکستنشن، به وضوح قابل مشاهده است. بنابراین باید در انتخاب رنگ اکستنشن دقت کنید. هرگز موهای خود را برای مطابقت با اکستنشن‌ها رنگ نکنید. بلکه اکستنشن مناسب را تهیه کنید.

مقاله ای که مطالعه کردید از دسته مقالات سایت مرکز تخصصی کراتین و اکستنشن مو شیکام می باشد. در صورتی که تمایل به انجام اکستنشن مو خود دارید، می توانید جهت رزرو وقت با متخصصین و کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

تلفن ثابت : 02126401491

همراه : 09125549786

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *