SHIKAMA
قیمت کراتین مو در تهران

قیمت کراتین مو در تهران

در اثر رنگ کردن و یا دکلره کردن و یا حتی در گذر زمان ممکن است موها شکننده شوند و درخشندگی‌ خود را از دست بدهند. در این حالت توصیه اطرافیان شما این است که موهایتان را کوتاه کنید، اما توصیه ما به شما این است که دست نگه دارید. زیرا با کراتینه کردن مو […]

در اثر رنگ کردن و یا دکلره کردن و یا حتی در گذر زمان ممکن است موها شکننده شوند و درخشندگی‌ خود را از دست بدهند. در این حالت توصیه اطرافیان شما این است که موهایتان را کوتاه کنید، اما توصیه ما به شما این است که دست نگه دارید. زیرا با کراتینه کردن مو می‌ توانید موهای درخشان و صافی داشته باشید. اگر یکی از عواملی که شما را نگران کرده قیمت کراتینه مو است، برای بررسی عوامل موثر بر هزینه کراتینه مو بانوان در این مطلب از سایت شیکام با ما همراه باشید.

اگر شما قصد دارید که موی خود را کراتینه کنید، مطمئناً تمایل دارید که قبل از مراجعه به آرایشگاه و انجام کراتینه، از قیمت کراتین مو مطلع شوید. همانطور که می‌ دانید یکی از رایج‌ترین و در عین حال پرطرفدارترین خدمات زیبایی، کراتینه مو است که باعث درخشان شدن و صافی بی‌نظیر مو‌های شما می‌شود. داشتن مو‌هایی شاداب، صاف و درخشان آرزوی اکثر بانوان است که به راحتی با انجام کراتینه مو برآورده می‌شود. البته به دلیل قیمت کراتینه مو و سایر هزینه‌های مرتبط، معمولاً افراد کمتری به فکر انجام کراتینه مو می‌افتند و این در حالی است که اگر مو‌های درخشان و صاف و زیبا می‌خواهید، باید تا حدودی چشمان خود را بر روی قیمت مواد کراتینه مو ببندید و صرفاً نتیجه کار را در نظر داشته باشید.

آیا بین قیمت کراتین مو در آرایشگاه با کراتین مو در خانه تفاوت چشم‌گیری وجود دارد؟

همانطور که می‌دانید قیمت کراتینه مو بسته به برند و نوع مواد اولیه و مرغوبیت کالا در برند‌های مختلف متفاوت است. اگر می‌ خواهید مو‌هایتان را کراتینه کنید، حتما این روش را در سالن های زیبایی معتبر و توسط افراد باسابقه انجام دهید.

اگرچه قیمت کراتینه مو در خانه بسیار کمتر از قیمت کراتین مو در آرایشگاه می‌شود، اما اگر این روش توسط افراد بی‌ تجربه و نا آشنا انجام شود، ممکن است عوارض جبران ناپذیری روی مو‌های شما بر جای بگذارد. پس بهتر است که صرف نظر از قیمت کراتین انجام این روش را به دستان افراد باتجربه و توانمند بسپارید.

قیمت کراتین مو چقدر است؟

کراتین مو همان کراتین موی موقت است که به نظر بعضی افراد اینگونه نامیده می‌شود. قیمت آن هم مانند قیمت کراتین مو بسته به نوع مواد، برند انتخابی، مدل مو و میزان بلندی مو‌ها متغیر است.

قیمت کراتینه مو در تهران

بهترین و مناسب ترین قیمت کراتینه مو در تهران را باید در سالن های زیبایی معتبر و با سابقه در زمینه کراتین مو جویا باشید. زیرا به واسطه سابقه طولانی در انجام این کار، هم از مواد مناسب و هم از افراد با تجربه در این کار بهره می برند و قیمت آنها واقعی و به صرفه است. برای این کار بهتر است با آرایشگر خودتان مشورت کنید.

آیا قیمت کراتین مو برزیلی از سایر مواد کراتینه گرانتر است؟

از آنجایی که کیفیت کراتین مو برزیلی نسبت به سایر انواع کراتینه بهتر است، در نتیجه هزینه انجام آن نیز در مراکز تخصصی کراتین مو بیشتر از سایر انواع کراتینه است.

در ادامه مطالب، به بیان عوامل موثر بر هزینه کراتینه مو در بانوان می پردازیم.

عوامل موثر بر هزینه کراتینه مو بانوان

  • کوتاهی و بلندی مو

هر چقدر موهای شما بلندتر باشد باید هزینه بیشتری برای مواد کراتینه مو بپردازید و چون این کار بیشتر طول خواهد کشید، آرایشگر قیمت کراتینه مو بالاتری به شما اعلام خواهد کرد. علاوه بر بلندی مو، اگر موهای پر پشتی دارید نیز همین قضیه اتفاق خواهد افتاد. به این معنی که هرچقدر موهای شما پر پشت تر باشند، قیمت کراتین مو بالاتر خواهد بود.

  • نوع مواد

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت کراتینه مو تاثیر می گذارد، نوع مواد مصرفی است. مواد کراتینه متنوعی در مدل ها و برندهای مختلف در بازار وجود دارند. عواملی چون شرکت تولید کننده، نوع مواد اولیه، نحوه ساخت و حتی برند تولیدی بر قیمت این ماده تاثیرگذار خواهد بود. اما بالا بودن قیمت کراتینه مو دلیل خوبی برای انتخاب مواد ارزان تر نیست. شما سعی دارید با کراتینه دوباره زیبایی موهای تان را بدست آورید، اما نمی خواهید با مصرف ماده ای ارزان و بی کیفیت به موهای خوب آسیب بیشتری برسانید. اگر از برندهای بی نام و نشان استفاده می کنید، باید حتی این خطر را بپذیرید که مواد کراتینه به ریشه موهایتان نیز آسیب بزند و یا عوارض جانبی جبران ناپذیری داشته باشد.

بعضی از روش‌های سالن ها زیبایی ادعا می‌ کنند با مواد طبیعی می‌توانند کراتینه مو انجام دهند. اگر چه ممکن است این روش‌ها به درستی عمل کنند، اما اغلب ماندگاری بالایی ندارند و یا باید به صورت مکرر آنها را انجام داد. اگر شما زمان مناسب را در اختیار دارید، می‌توانید از این روش‌ها استفاده کنید، ولی اگر از موهای خود خسته شده اید و یا آسیب به گونه‌ای است که مواد طبیعی از پس ترمیم آن بر نمی آیند، چاره‌ای جز استفاده از محلول‌های شیمیایی ندارید. با توجه به تکرار چندین مرتبه از این روش شاید در نهایت مجبور به پرداخت هزینه کراتینه کردن مو بیشتری شوید.

  • محله و شهرت آرایشگاه

احتمالاً تا حالا برای شما پیش آمده است که با مراجعه به آرایشگاهی متفاوت برای خدمات یکسانی مبلغ متفاوتی پرداخت کرده باشید، اما این تفاوت از کجا می‌آید؟ عوامل متفاوتی بر این تفاوت قیمت اثر می‌گذارند و قیمت کراتینه مو از این قضیه مستثنی نیست.

معمولاً آرایشگاه‌ها و سالن های زیبایی که در بالای شهر واقع شده اند به دلایل متعددی قیمت بیشتری دارند. در بین همین آرایشگاه‌ها، آرایشگاه‌هایی که معروف ‌تر و با سابقه تر هستند نیز هزینه بیشتری را اعلام می‌ کنند. اما شما ممکن است به یک مرکز زیبایی متوسط مراجعه کنید و باز هم از نظرتان هزینه زیاد باشد. به جز مواردی که گرانی بدون دلیل است، بسیاری از آرایشگران به دلیل تجربه و مهارتی که دارند خدمات گران ‌تری را عرضه می‌ نمایند و شما در محاسبه قیمت کراتینه مو باید این موضوع را لحاظ کنید. آرایشگرانی که مهارت بالاتری دارند به موهای شما آسیب نمی‌ زنند و از مواد بهتری استفاده می‌کنند. پس بهتر است کار حساسی چون کراتینه، کار را به کاردان بسپارید.

  • روش‌های مختلف کراتینه کردن مو

با مراجعه به آرایشگر احتمالاً متوجه روش های متعددی شده اید و آرایشگاه قیمت کراتینه مو برزیلی و یا قیمت ریباندینگ مو را نیز با شما مطرح کرده است. استفاده از هرکدام از این روش ها وابسته به خواسته شما، جنس موهایتان و میزان آسیبی که به موهایتان وارد شده است. از آرایشگر بخواهید تفاوت روش های متنوع را به شما توضیح دهد و مزایا و معایب هرکدام را بیان کند. یادتان باشد این شما هستید که تصمیم نهایی را می گیرید.

اما اگر با تمام این اوصاف و آشنایی با عوامل موثر بر هزینه کراتینه مو بانوان همچنان در مورد آرایشگر و قیمت کراتینه مو شک دارید و در مورد قیمت منصفانه قانع نشده اید، می توانید با کارشناسان ما در مرکز تخصصی کراتینه مو شیکام تماس بگیرید.

متخصصان کراتینه مو در مرکز کراتین مو شیکاما در تهران، پیش از شروع کار به شما در مورد کراتینه کردن مویتان و همچنین قیمت آن، مشاوره های لازم را ارائه بدهند تا بتوانید در این مورد بهتر تصمیم گیری نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *