SHIKAMA
بهترین مارک اتو مو مخصوص کراتین چیست

بهترین مارک اتو مو مخصوص کراتین چیست؟

اتو مو از مهمترین ابزار کار هر آرایشگر و کراتین کار است. انتخاب بهترین اتو مو برای کراتین می‌تواند روند کار کراتینه کردن مو را سریع تر و با کیفیت تر کند. با توجه به افزایش چشمگیر استفاده از روش کراتین مو برای صافی دائم موها، انتخاب یک اتو موی حرفه‌ای لازمه کار هر کراتین […]

اتو مو از مهمترین ابزار کار هر آرایشگر و کراتین کار است. انتخاب بهترین اتو مو برای کراتین می‌تواند روند کار کراتینه کردن مو را سریع تر و با کیفیت تر کند. با توجه به افزایش چشمگیر استفاده از روش کراتین مو برای صافی دائم موها، انتخاب یک اتو موی حرفه‌ای لازمه کار هر کراتین کار است.

انتخاب بهترین مارک اتو مو مخصوص کراتین می‌تواند کیفیت کار شما را بالا ببرد و رضایت مشتریان را در سریعترین زمان در پی داشته باشد.‌‌ شیکام کِر به عنوان یک مرکز تخصصی کراتینه و صاف کردن مو در ایران در این مطلب قصد دارد شما را با بهترین مارک اتو مو سال آشنا نماید تا اگر شما عزیزان به دنبال خرید اتو مو کراتین یا دریافت خدمات صافی و احیای مو هستید بتوانید بهترین‌‌ها را برای خود انتخاب نمایید.

    اهمیت اتو مو در کراتینه مو 

    اصل کار کراتین مو با کمک اتو مو انجام می‌شود و لازم است که اتو موی مخصوص کراتین برای آن استفاده شود تا نتیجه‌ای عالی به دست آید.‌‌

    همانطور که می دانید مرحله اتوکشی زمان بر ترین مرحله کراتین مو است. پس در انتخاب و خرید اتو مو بسیار دقت کنید که محصولی را انتخاب کنید که کمترین خستگی و بیشتری بازدهی را داشته باشد.

    اتو مو کراتین علاوه بر صاف کردن مو، کار جذب مواد را هم انجام می‌دهد؛ پس لازم است که قدرت پرس بالا نیز داشته باشد.

    با توجه به اهمیتی که اتو مو در کراتینه کردن مو دارد در این مطلب قصد داریم شما را با چند مارک معتبر که توانسته اند در بازار خود را به عنوان بهترین اتو مو کراتینه معرفی نمایند آشنا نماییم. اگر به دنبال انتخاب و خرید بهترین مارک اتو مو کراتین هستید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

    بهترین و پرفروشترین مارک اتو مو کراتینه 

    پرفروش بودن یک محصول نشان دهنده کاربردی بودن و عملکرد خوب آن محصول در کار مورد نظر است. با توجه به میزان سرچی که در زمینه کراتینه مو انجام شده است، چند برند بیش از سایر برندها مورد توجه بوده و امتحان خود را به خوبی پس داده. به طور کل نتیجه تحقیقات نشان می‌دهد که اتو مو برند S&C، رمینگتون، لیز، بابلیس،کومکس، فیلیپس و انزو بهترین برندهای اتو موی مخصوص کراتین هستند.

    اتو مو کراتینه برند لیز 

    یکی از پر طرفدارترین برندها، اتو مو لیز Lizze است که برندی معتبر در تولید انواع اتوموهای آرایشگاهی است. طبق تجربه، اکثر کراتین کاران و سالن داران محصولات تولیدی برند لیز را‌‌ جزو بهترین اتوموهای مخصوص کراتین برمی‌شمارند. یکی از بهترین اتوموهای کراتینه با صفحات تیتانیومی که نمایشگری ال‌ای دی آن قابلیت مدیریت دما را در اختیار شما می‌گذارد.

    اتو مو کراتینه برند لیز

    اتو مو کراتین برند S&C کره جنوبی

    کره جنوبی یکی از کشورهای پیشرو در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است که در سالهای اخیر توسعه چشمگیری در زمینه ارائه محصولات مرتبط با حوزه زیبایی داشته است. برند اس اند سی کره با ارائه محصولاتی همچون اتو مو کراتین با بهترین کیفیت توانسته است در میان آرایشگران داخلی و خارجی طرفداران بسیاری پیدا کند. اتو مو کراتین S&C  می تواند بهترین انتخاب برای کراتین کاران باشد چرا که صفحه این اتو مو از جنس نانوتیتانیوم و پهن بوده و همچنین قابلیت تنظیم درجه تا 250 درجه سانتی گراد را داراست.

    اتو مو کراتین S&C مدل SC-11 

    اتو موی کراتین S&C یه عنوان یک اتو موی کاملا تخصصی در زمینه کراتینه کردن مو شناخته می‌شود که دارای صفحات نانو تیتانیومی با المنت‌‌های هوشمند برای ارائه حرارت یکسان در تمام صفحه اتو مو است. این اتو دمای خود را در حرارت دلخواه شما حفظ می‌کند و به شما اجازه می‌دهد یک کار یکدست ارائه نمایید. بازه دمایی آن تا 250 درجه سانتیگراد است و به دلیل کارایی بالا سرعت اتو کشی را حتی در موهای ضخیم با فر آفریقایی دوبرابر می‌کند.

    اتو مو کراتین S&C کره جنوبی

    اتو مو مخصوص کراتینه S&C مدل SC-22 

    مدل دیگری از اتو مو کراتین برند S&C کره جنوبی مدل SC-22 است که مجهز به جدیدترین فناوری‌‌های روز دنیاست. حفظ سلامت موها و صاف و براق نمودن آنها یکی از مهارت‌‌های این دستگاه است. بازه دمایی آن تا 250 درجه سانتی گراد است و دارای صفحه نانو تیتانیومی است که می‌تواند موهای آسیب دیده از رنگ و دکلره را به سریعترین شکل تقویت نماید.

    اتو مو کراتینه برند S&C

     

    اتو مو کراتین برند رمینگتون

    اتو موی کراتینه رمینگتون نیز به عنوان بهترین برند اتو موی کراتینه در بازار بین تراپیست های صافی و احیای مو شناخته می‌شود. این برند مدل‌‌های بسیار متنوعی در بازار دارد که چندین مدل آن جزو پرفروش‌ترین اتوموهای مخصوص کراتینه هستند. بسته به مدل مورد نظر، این اتوها ممکن است دارای ویژگی‌هایی مثل قفل ایمنی برای جلوگیری از روشن بودن اتو در صورت عدم استفاده باشند.

    بهترین اتو مو رمینگتون برای کراتین 

    همانطور که گفته شد رمینگتون یکی از محبوب‌ترین برندهاست که مدل‌‌های زیادی را روانه بازار نموده است. از نظر متخصصین بهترین اتو مو رمینگتون یکی از مدل‌‌های اتو مو رمینگتون S8598، اتو مو رمینگتون پرومکس، اتو مو رمینگتون S9100، اتو مو رمینگتون مدل 8590 و اتو مو رمینگتون مدل 8540 است.

    اتو مو کراتینه برند فیلیپس 

    اتو مو مارک فیلیپس نیاز به معرفی ندارد، این برند در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی همواره سرآمد بوده است و از قدیمی‌ترین‌‌های بازار لوازم آرایشی است. با توجه به نمونه‌‌های تقلبی در هنگام خرید باید به اورجینال بودن کالا توجه نمایید. قیمت اتو مو فیلیپس با توجه به کیفیت آن بسیار بالاست.

    بهترین مارک اتو موی موجود در بازار کدام است؟ 

    اگر به دنبال خرید اتو مو هستید باید بدانید که انتخاب بهترین مارک اتو مو بسته به نیاز شما متفاوت است.

    بر اساس تجربه، پرفروشترین مارک‌‌ها برندهای اس اند سی، رمینگتون، لیز، فیلیپس هستند که در بالا به آنها اشاره شد. علاوه بر آنها اتو مو کومکس، اتو مو بابلیس نانو و انزو با به روز‌ترین فناوری‌‌ها از پرتقاضاترین مدل‌‌های اتو مو در ایران و جهان هستند.

    با وجود برندهای مختلف و معتبر بهتر است در انتخاب اتو مو بیشتر به قابلیت های آنها توجه نمایید تا برند آن.
    در ادامه مطلب مهمترین ویژگی‌‌های یک اتو موی خوب را با هم بررسی می‌کنیم تا شما عزیزان بتوانید با توجه به نیازهای خود یک انتخاب حرفه‌ای داشته باشید.

     

    ویژگی‌‌های بهترین اتو مو کراتین 

    اگر به دنبال خرید یک اتو موی کراتینه مناسب هستید قطعا با سوالات زیر مواجه شده اید:

    چه اتو مویی برای کراتینه کردن مو مناسب است؟ بهترین اتو مو کراتینه کدام است؟ تفاوت اتو مو کراتینه با اتو موی معمولی چیست؟

    برای رسیدن به جواب این سوالات تنها کافی است با ویژگی‌‌های اتو موی کراتینه آشنا شوید. متخصصان حوزه کراتینه و صافی مو چندین ویژگی برای اتو موی مناسب کراتینه اعلام کرده اند‌‌ که در اینجا به آنها اشاره می‌کنیم.

    جنس صفحات اتو مو 

    شاید بتوان گفت مهمترین فاکتور در اتوموی مخصوص کراتینه داشتن صفحات با کیفیت است. زیرا این صفحات اتومو هستند که گرما را به مو منتقل می‌کنند و اگر کیفیت آنها پایین باشد نتیجه مورد نظر شما حاصل نخواهد شد و ممکن است علاوه بر افزایش زمان کراتینه به بافت موی شما نیز آسیب وارد نماید.

    کیفیت صفحات اتو مو ارتباط نزدیکی با جنس آنها دارد. اتوموها اغلب از سه جنس سرامیک، تیتانیوم و تورمالین ساخته می‌شوند که هر یک از آنها مزایایی دارند و مناسب برای موهای خاصی هستند که در ادامه توضیح میدهیم:

    • اتو مو با صفحه سرامیکی

    اتو مو با صفحه سرامیکی قدیمی‌ترین نوع اتوموها هستند که به سرعت داغ می‌شوند، نگهداری گرما در آن بیشتر است و دما را به طور یکنواخت در سطح اتو پخش می‌کنند. اتو مو سرامیکی بیشتر مناسب استفاده برای موهای معمولی و صاف برای مرتب کردن آنها است و مناسب استفاده برای مصارف شخصی و خانگی است و اصلا برای کار کراتین و احیا توصیه نمی شود.

    • اتو مو با صفحه تورمالین

    اتوموی صفحه تورمالین نوع جدیدتری نسبت به صفحه‌‌های سرامیکی است که آسیب‌‌های ناشی از اتو کشیدن مو را تا حد امکان کاهش می‌دهد و باعث درخشش و زیبایی هر چه بیشتر موهای شما می‌شود. این اتو مو خیلی سریع داغ می‌شود و وز موها را به سرعت از بین می‌برد. از اتو مو با صفحه تورمالین برای موهای نسبتا ضخیم و وز استفاده می‌شود. این نوع اتو مو هم مصارف خانگی دارد و هم قابل استفاده در آرایشگاه‌‌ها هستند.

    اتو مو صفحه تیتانیومی بروزترین نوع اتو مو است که از جنس فلز تیتانیوم است. فلزی که به سرعت داغ می‌شود و ماندگاری بالایی در دما دارد. این نوع برخلاف سایر اتوموها تعداد اتو کشی کمتری برای صاف شدن مو دارد و از آسیب رساندن به موها جلوگیری می‌کند. مناسب موهای خیلی فر، ضخیم و درشت است و در کمترین زمان موها را صاف می‌کند. اتو موهای صفحه تیتانیومی بهترین گزینه برای استفاده در آرایشگاه‌‌ها به خصوص به عنوان اتو مو مخصوص کراتین هستند.

     

    بهترین جنس صفحه اتو مو برای کراتینه کدام است؟ 

    به طور کل اتو مو با صفحه تیتانیومی به دلیل زود داغ شدن و دیر سرد شدن و نیاز به دفعات کمتر اتوکشی مو بهترین گزینه برای کراتینه کردن مو است. این نوع اتو مو یک اتوی حرفه‌ای برای سالن‌‌های زیبایی است.

    علاوه بر آن، طول عمر صفحات تیتانیوم نسبت به نوع سرامیکی و تورمالین بسیار بیشتر است در نتیجه به عنوان با کیفیت‌ترین نوع اتو موی مخصوص کراتینه شناخته می‌شوند که نسبت به سایر اتو موهای قیمت آن نیز بیشتر است.

    قیمت اتو موی کراتینه تیتانیومی شاید شما را از خرید آن منصرف کند اما اگر شما آرایشگر هستید با یک حساب سر انگشتی خواهید دید‌‌ که هزینه برای یک اتو موی کراتینه تیتانیومی می‌تواند هزینه‌‌ها جانبی را برای شما کاهش دهد‌‌ در درازمدت به سود شما خواهد بود.

    نمایشگر دما و قابلیت تنظیم آن در اتو مو

    این حرارت است که باعث جذب مواد صافی و احیا در سطح مو می‌شود در نتیجه داشتن دمای مدیریت شده بسیار اهمیت دارد و این زمانی ممکن است که اتوموی شما دارای نمایشگر دما با قابلیت تنظیم آن باشد.‌‌ وجود کلیدهای کنترل دما نیز گزینه مهم دیگری در اتو موی کراتینه است تا شما در هنگام اتوکشی کراتینه کاملا دما را تحت کنترل خود داشته باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را به دست آورید.

    درجه حرارت اتو مو برای کراتینه چقدر باید باشد؟

    دمای مناسب برای کراتینه کردن 250درجه سانتی گراد است که باید به صورت یکنواخت در تمامی سطح اتو مو یکسان باشد. به طور کل اتوموهایی که دمایی بین 145 تا 250 درجه سانتیگراد ایجاد می‌کنند قابلیت کاربردی دارند.
    توجه داشته باشید اتومویی مناسب است که دمای آن کاملا قابل تنظیم باشد و بتوان آن را کم و زیاد نمود.

    ارگونومی مناسب اتومو

    یکی از مهمترین ویژگی‌‌ها در اتوموی مناسب ارگونومی آن است که باید با دست سازگار باشد. یک اتومو با دسته‌ای اذیت کننده یا بدون سری محافظ برای نگهداشتن اتو می‌تواند در هنگام اتوکشی فرد را خسته کند و حتی به دست او آسیب وارد کند. پس حتما قبل از انتخاب اتو را با دست خود امتحان کنید و مطمئن شوید که با ارگونومی دست شما سازگار دارد. داشتن سری محافظ برای نگهداشتن سر اتو نیز می‌تواند به شما در مدیریت بهتر اتوکشی کمک نماید. بسیاری از افراد هنگام اتوکشی ممکن است دست خود را بسوزانند و داشتن این سری محافظ مانع از این نوع سوختگی‌‌ها می‌شود.

    صفحه متحرک یا شناور اتومو

    داشتن صفحه متحرک یا اصطلاحا صفحه 3 بعدی شناور از نکات دیگری است که باید به آن توجه کنید. این صفحه سه بعدی در لبه‌‌ها مورب است و با فشار دادن به یک طرف صفحه آن حرکت خواهد کرد و در لبه دیگر بالا می‌آید. این قابلیت ارتجاعی باعث می‌شود که‌‌ کار کردن در هنگام کراتینه آسان شود و به کراتین کار اجازه مانور بهتری بر روی موها می‌دهد.

    تولید یون منفی صفحه اتو مو

    یکی دیگر از موارد مهم که باید در انتخاب اتو مو کراتینه به آن توجه نمود تولید یون منفی است. در هنگام خشک کردن یا شانه کشیدن موها اصطکاک زیادی با برس یا حوله ایجاد می‌شود و باعث از بین رفتن یون‌‌های منفی می‌شود که این امر منجر به وز شدن موها یا پف کردن آنها می‌شود. حتی گاهی الکتریسیته ایجاد شده باعث جرقه می‌شود که ناخوشایند است. دلیل آن بار مثبت مو و از بین رفتن یون‌‌های منفی توسط حوله و برس است.

    در نتیجه لازم است از اتو مویی استفاده نمایید که بر این مشکل غلبه کند و با ایجاد یون منفی مانع از بهم خوردن تعادل یون‌‌های مثبت و منفی می‌شود و این تعادل به موها نرمی و صافی می‌دهد.
    این نوع اتو مو بیشتر مناسب استفاده برای موهای سخت و زیر است و کاربرد آن برای موهای صاف و لخت توصیه نمی‌شود زیرا در موهای لخت تعادل یون برقرار است و افزایش بار منفی می‌تواند به مو آسیب برساند.

    کابل چرخان با زاویه 360 درجه 

    یکی از نکاتی که در انتخاب یک اتومو برای کراتینه باید به آن توجه نمایید زاویه چرخش کابل آن است. یک اتو موی حرفه‌ای مانعی برای آرایشگر و کراتین کار ایجاد نمی‌کند و در هر جهتی که نیاز است می‌چرخد. این چرخش می‌تواند مانع از اتلاف وقت و سرعت بخشیدن به کار اتوکشی مو شود.

    بلند بودن طول کابل اتو

    کوتاهی سیم اتو مو در آرایشگاه‌‌ها معظلی است که لازم است به آن توجه شود. اگر به دنبال خرید اتومو مخصوص کراتینه هستید حتما گزینه‌ای را انتخاب کنید که دارای کابلی بلند باشد تا به شما فضای بیشتری برای کار کردن بدهد. این قضیه به خصوص در زمان شلوغی آرایشگاه بیشتر به چشم خواهد آمد.

    ابعاد صفحات اتو مو

    توجه به این نکته ضروری است که اندازه مو در انتخاب صفحات اتو موثر است. یک آرایشگر حرفه‌ای برای کراتینه کردن موهای کوتاه از اتو مو با صفحات باریک با ضخامت کمتر استفاده می‌کند که هم سبک تر است و هم باعث سرعت بخشیدن به کار می‌شود اما زمانی که موها بلند هستند لازم است که ابعاد صفحات اتو مو بزرگتر باشد تا حجم بیشتری در لحظه حرارت ببیند و صاف شود در غیر اینصورت زمان زیادی از شما گرفته خواهد شد.

    سیستم تهویه گرما

    همانطور که گفته شد کراتینه کردن با حرارت دهی توسط اتو مو همراه است در نتیجه اتو مو همواره هنگام استفاده داغ خواهد بود. در اتو موهای جدید سیستم تهویه گرما تعبیه شده است که گرمای اضافی دستگاه را تعدیل می‌کند و از آسیب رسیدن به دستگاه جلوگیری می‌کند. اگر اتو مو دارای سیستم تهویه‌‌ گرما نباشد به دلیل استفاده مکرر در سالن‌‌های زیبایی پس از مدتی کارآیی خود را از دست داده و به دستگاه آسیب جدی وارد می‌شود.

    اشعه مادون قرمز

    یکی دیگر از فناوری‌‌های روز در اتو مو استفاده از اینفرارد یا همان مادون قرمز است که منجر به حرارت دهی ریشه‌ای به مو می‌شود. اتوموهای مجهز به سیستم اینفرارد با ایجاد اشعه مادون قرمز عمق ساقه مو را از درون نیز گرم می‌کنند و باعث می‌شوند مو از درون و برون به طور همزمان گرما ببیند و عمل جذب کراتین بهتر انجام شود.

    خاموشی خودکار

    یکی از ویژگی‌‌های کاربردی در اتوموهای جدید داشتن سیستم خاموشی خودکار است که توسط یک چیپست تعبیه شده در اتو مدیریت می‌شود.

    این سیستم به گونه‌ای تنظیم شده که در صورت تکان نخوردن دستگاه پس از مدت زمان معینی خاموش می‌شود. شاید برای مصارف شخصی این سیستم کارایی چندانی نداشته باشد اما برای آرایشگاه‌‌ها و سالن زیبایی که افراد مشغله زیادی دارند این سیستم یک راحتی خیال به وجود خواهد آورد که اتو در زمان لازم خاموش می‌شود و از آسیب‌‌های احتمالی در صورت روشن ماندن مداوم جلوگیری می‌شود.‌‌

    خرید اتو مو کراتین از شیکام کِر 

    در این مقاله نکاتی که لازم است هنگام خرید اتو مو کراتین به آن توجه نمایید به طور کامل توضیح داده شد.

    انتخاب اتو مو برای کراتین کردن مو یکی از مهمترین کارهاییست که هر کراتین کار باید به آن توجه ویژه داشته باشد. چون مهمترین بخش‌‌های کراتینه کردن مو حرارت دهی به آن با کمک اتو مو است. صاف کردن مو و کراتینه آن تنها در صورتی به خوبی اعمال می‌شود که از بهترین و مرغوب‌ترین مواد و ابزار استفاده شود.

    سالن کراتین و آکادمی شیکاما  یکی از بهترین مراکز کراتین مو در تهران، با ارائه خدماتی نوین شامل نانو کراتین،‌‌، پلکس تراپی، بوتاکس مو، پروتئین تراپی مو آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است.
    همچنین علاوه بر ارائه انواع خدمات صافی و احیای مو، برخی از محصولات مورد نیاز این حوزه مانند انواع اتو مو، ماسک مو کراتین، شامپو بدون سولفات و … را به متقاضیان عرضه می‌کند.

    آکادمی شیکاما آموزش کراتین مو، آموزش اسکراب اسکالپ و آموزش‌‌ فر دائم مو را به شکل حرفه ای و متفاوت تر از قبل ارائه می کند.

    Rate this post

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *