SHIKAMA

7 نوع از ترند ترین رنگ موهای پاستیلی سال 2022

یکی از به روز ترین مدل مو هایی که در سال 2022 مد شده است و اکثر خانم ها و دختران از آن استفاده میکنند و وایب مثبتی به آن ها میدهند؛ رنگ مو پاستیلی میباشد . رنگ مو پاستیلی یکی از ترند ترین رنگ مو ها نه تنها در بین بانوان ایرانی بلکه در سایر نقاط جهان نیز بوده است و لنواع مختلفی با شیوه ها و روش های مختلفی دارد که ما سعی کردیم در این مقاله آن ها  را به شما معرفی کنیم .

۱. فرمول ترکیبی رنگ موی صورتی پاستیلی

این رنگ مو جزء رنگ های براق و جذاب می باشد و شما باید ابتدا موهایتان را به پایه ۹ یا ۱۰ دکلره برسانید بهتر است قبل از رنگساژ کردن موها از شامپوی ضد زردی استفاده نمایید سپس رنگ ساژ را روی موهای نمدار و تمیز خود قرار بدهید.

فرمول ترکیبی

  • پودر دکلره صورتی : ۱ پیمانه
  • واریاسیون بنفش : ۲ سانت
  • رنگ ماگما : ۱/۴ تیوپ
  • اکسیدان شماره یک : ۳ پیمانه

مواد را درون ظرفی مناسب بریزید و با یکدیگر ترکیب نمایید سپس رنگ مو را روی سطح موهایتان قرار بدهید و بعد از گذشت ۲۰ دقیقه موها را آبکشی نمایید.

۲. فرمول ترکیبی رنگ پاستیلی ارغوانی

رنگ پاستیلی ارغوانی از انوع رنگ موهای منحصر به فرد می باشد و اگر شما تمایل دارید ظاهری متفاوت داشته باشید بهتر است از این رنگ جذاب برای رنگ زدن موهایتان استفاده نمایید.

فرمول ترکیبی

  • رنگ موی بلوند ارغوانی : ۱/۲ تیوپ
  • رنگ موی یاسی : ۱/۴ تیوپ
  • رنگ موی دودی روشن : ۱/۴ تیوپ
  • واریاسیون بنفش : سه سانت
  • واریاسیون قرمز : یک سانت
  • اکسیدان شماره یک

مواد را درون ظرفی مناسب با یکدیگر ترکیب نمایید سپس رنگ مو را روی موهای نمدار و تمیز خود بزنید و بعد از مدت زمان لازم برای مکث ، موهایتان را به کمک آب ولرم .بشویید و با ماسک مو رنگ موهایتان را تثبیت نمایید

3. رنگ موی سوسنی با هایلایت آبی

موی بلوند بهترین زمینه برای امتحان و استفاده از رنگ های فانتزی و متفاوت است. مدل موی باب به رنگ سوسنی با هایلایت های آبی و بنفش که زیر لایه های نقره ای مو در حرکت هستند را با لباسی تیره ست کنید تا رنگ موها بولد و منحصر به فرد به نظر برسد.

4. رنگ موی پاستیلی گریپ فروتی موج دار

این رنگ موی پرتقالی رنگ پریده شبیه به شربت گریپ فروت است که روی موهای بلوند تیره تر زیبایی خاص خودش را دارد. با این موج های درشت و خیره کننده حس و حالی شبیه به غروب تابستان و نوشیدنی شیرین و خنک دارد، با این رنگ مو لباسی روشن بپوشید تا مانند ستاره ای درخشان بدرخشید.

5. مدل موی پری دریایی با بالیاژ مو بنفش

این استایل برای موهای بلند بهترین انتخاب است، درخششی زیبا و منحصر به فرد را در اطراف نوک فرهای مو به وجود می آورد. رنگ قهوه ای ریشه، به بنفش کمک می کندد که بهتر خودش را نشان دهد. این رنگ و مدل مو را با یک لباس مجلسی مدل دم ماهی ترکیب کنید.

6. رنگ موی پاستیلی متالیک

رنگ موی پاستلی همیشه به معنی استفاده از رنگ های بولد و فانتزی نیست. برای داشتن استایلی کاملا شیک، از ترکیب مسی و نقره ای استفاده کنید. رنگ های متالیک گرم و سرد می توانند به زیبایی باهم ترکیب شوند

7. رنگ موی پاستیلی صورتی و بنفش لاوندر

ترکیبی کاملا زنانه از صورتی و بنفش لاوندر (استخدوس) با فرهای درشت استایل شما را شبیه به شاهزاده خانم ها می کند. رنگ صورتی رزی روشن و لاوندر وقتی باهم ترکیب شوند، کاملا بی نقص و منحصر به فرد می شوند.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *