SHIKAMA

آشنایی با هایپر استریت مو چگونه است ؟

موی سالم باید شفاف و کاملا براق باشد ، موخوره نداشته باشد، زبر نباشد. موی سالم باید به طور مرتب ویتامین و پروتئینه شود تا دچار آسیب نشود. کراتین کردن موهای سالم ضروری نیست ولی به استحکام موها کمک میکند و باعث صافی بیشتر مو می شود. موهای آسیب دیده شفاف نیستند ، وز زیادی روی سطحشان دیده می شود و زبر و شکننده اند. موی آسیب دیده ممکن است هنگام برس کشیدن خرد شودريا؛این موها به راحتی حالت نمی گیرند و رشد طولی کافی ندارند.

هایپر استریت مو یک درمان مویی است که ادعا میکند با نرم کنندگی عمقی به بازسازی موها کمک کرده و وزی موها را از بین می برد. هایپراستریت یکی از جدیدترین روشهای احیا و درمان موهای اسیب دیده است. در هایپراستریت مو از مواد اولیه ای نظیر پروتئین ها ، آمینو اسیدها ، ویتامین ها و لیپیدها استفاده می شود.هایپر استریت مو برای انواع موها مناسب است ولی اگر موهایی خشک، مجعد ، کرد و خشک دارید میتوانید از بیشترین مزایای آن بهره مند شوید.

هایپر استریت مو چیست ؟

هایپر استریت یک عامل نرم کننده است که مستقیما روی رشته های مو اعمال می شود. در ابتدا موها با شامپو کاملا تمیز می شود و سپس هایپر استریت مو را روی موهای خیس بکشید و برای ایمنی بیشتر دقت کنید که به طور مستقیم روی پوست سر کشیده نشود. از ریشه تا نوک مو را به مواد آغشته کند و به مدت 20 – 90 دقیقه موها را به همین نگه دارید تا خشک شود. برخی از آرایشگران قبل از خشک کردن موها را اتو کشی میکنند و برخی دیگر موها را رها میکنند تا خود به خود خشک شوند تا مواد هایپر استریت فرصت بیشتری برای نفوذ به ساقه مو داشته باشند. بعد از خشک شدن کامل موها با شامپو ملایم بدون سولفات شسته شده و با سشوار خشک و صاف می شود. در نتیجه هایپر استریت مو بلافاصه بعد از خشک شدن موها قابل مشاهده است.

تفاوت هایپر استریت و کراتینه چیست ؟

کراتین معمولا حاوی مواد شیمیایی از جمله فرمالدئید است که میتواند بوی نسبتا ناخوشایندی ایجاد کند و برای پوست های حساس باعث خارش پوست سر شوند ولی هایپراستریت یک درمان شیمیایی نیست بنابراین کمتر ایجاد حساسیت می کند.معمولاً کراتینه مو حاوی مواد شیمیایی، از جمله فرمالدئید است که می تواند بوی نسبتاً ناخوشایندی را ایجاد کند و برای پوست سر نامناسب باشد و باعث خارش شدید سر می‌شود. ولی هایپر استریت یک درمان شیمیایی نیست بنابراین کمتر ایجاد حساسیت می کند.

هایپر استارت چه عوارضی میتواند داشته باشد ؟

هایپر استرین مو بدون موواد شیمیایی قوی است و یک درمان نرم کننده عمیق محسوب می شود که به ترمیم موهای آسیب دیده کمک میکند و بعید است عارضه جانی خاصی داشته باشد.

آیا روش هایپر استارت برای همه مو ها مناسب است ؟

سوالی که خیلی از کاربران می پرسند این است که آیا هایپر استریت مو برای انواع و اقسام موها مناسب است؟ باید بگوییم بله! خبر عالی که درباره هایپر استریت مو داریم این است که برای همه انواع موها بسیار مناسب است! با این حال اگر شما موهای خشک و موج داری دارید که از آن رنج می برید احتمالاً بیشتر از این مزایا استفاده خواهید کرد. بنابراین اگر شما موهای زیبایی ندارید و موهایتان آسیب دیده است و می خواهید موهایتان را شفاف و زیبا کنید این درمان مو را حتما در نظر بگیرید و می‌تواند بسیار به شما کمک بکند.

عوارض هایپر استارت چیست ؟

این محصول کاملاً ایمن بوده است، اگرچه مانند هرگونه عملیات روی مو خطر خارش پوست یا واکنشی که دارد، برای کاهش خطر آسیب عوارض جانبی درمان نباید با پوست سر شما تماس پیدا کند

آیا هایپر استریت مو شیمیایی است؟

با اینکه در این روش از موارد شیمیمایی استفاده نمیشود، اما بسیار قوی است و یک درمان نرم کننده عمیق محسوب می شود که به ترمیم موهای آسیب دیده کمک میکند و بعید است که آسیب خاصی هم داشته باشد. ماندگاری هایپر استریت به طور معمول بین ۲ الی ۴ ماه است، و مانند درمان کراتینه توصیه میشود با شامپوی ملایم و بدون سولفات موهای خود را بشویید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *