SHIKAMA
بوتاکس مو

بوتاکس مو چیست؟

شاید تا به حال بارها نام بوتاکس را شنیده باشید اما با نام بوتاکس مو برای اولین بار مواجه شده باشید. برای بسیاری سوال است که بوتاکس مو چیست؟ و چه عملکردی بر روی موها دارد؟ شیکاما به عنوان یک مرجع تخصصی در زمینه ارائه انواع خدمات ترمیم و احیای مو که شامل صافی و […]

شاید تا به حال بارها نام بوتاکس را شنیده باشید اما با نام بوتاکس مو برای اولین بار مواجه شده باشید. برای بسیاری سوال است که بوتاکس مو چیست؟ و چه عملکردی بر روی موها دارد؟ شیکاما به عنوان یک مرجع تخصصی در زمینه ارائه انواع خدمات ترمیم و احیای مو که شامل صافی و کراتینه مو، بوتاکس مو، پلکس تراپی، رنگ و لایت مو و‌‌‌‌‌…‌‌‌‌‌ می‌شود با توجه به اهمیت شناخت بوتاکس مو و لازمه استفاده از آن برای مراقبت از مو در این مطلب قصد دارد به معرفی بوتاکس مو و فواید آن بپردازد. پس اگر به دنبال بوتاکس کردن موهای خود یا شناخت راه‌‌‌‌‌های مراقبت از آنها هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید.‌‌‌‌‌

بوتاکس چیست؟

پیش از هر چیز لازم است اول شما را با تعریف بوتاکس آشنا نماییم. در وهله ی اول هنگامی که کلمه ی بوتاکس را‌‌‌‌‌ می‌شنویم ناخوداگاه همه ما به بوتاکسی که باعث از بین رفتن چین و چروک‌‌‌‌‌های صورت می‌شود فکر‌‌‌‌‌ می‌کنیم اما این تنها کاربرد بوتاکس نیست، برای شروع بهتر از یک توضیح ابتدایی از آن را ارایه کنیم‌‌‌‌‌.

بوتاکس یک خدمات درمانی و زیبایی است که در مراکز تخصصی و کلینیک‌‌‌‌‌های مجهز پزشکی و آرایشی انجام‌‌‌‌‌ می‌گردد. تزریق بوتاکس در درجه اول به دلیل کاهش توانایی پوست برای ترمیم‌‌‌‌‌ جمع شدگی‌‌‌‌‌های پوست و چین و چروک صورت مورد توجه قرار گرفته بود. اما از بوتاکس علاوه بر جوان سازی پوست برای درمان انواع بیماری‌‌‌‌‌ها مانند اسپاسم گردن، اسپاسم لگن (دیستونی دهانه رحم)، تعریق بیش از حد (هیپرهیدروزیس)، بیش فعالی مثانه و تنبلی چشم نیز استفاده‌‌‌‌‌ می‌شود. تزریق بوتاکس همچنین ممکن است به پیشگیری از میگرن مزمن نیز کمک کند. علاوه بر این موارد یکی از جدیدترین درمان‌‌‌‌‌های که بر روی مو انجام‌‌‌‌‌ می‌دهند بوتاکس مو است که فرآیند کاملا متفاوتی دارد که در ادامه با هم به بررسی آن خواهیم پرداخت.

بوتاکس مو چه فرآیندی است؟

شما قطعا با بوتاکس آشنا هستید، درمانی که در آن سم بوتولینوم به عضلات تزریق‌‌‌‌‌ می‌شود تا آنها را برای پوستی بدون چین و چروک آماده کند، پس نام “بوتاکس مو” ممکن است باعث شود به شدت تعجب کنید. موهای شما بدون داشتن ماهیچه برای شل شدن یا چین و چروکی که نیاز به رفع شدن داشته باشد، چرا باید به به بوتاکس نیاز داشته باشد؟ اگر روش تزریقی صافی پوست را در نظر بگیرید، “بوتاکس مو” نام مستعار مناسبی برای یک درمان حالت دهنده عمیق مو است و این دقیقاً همان چیزی است که در بوتاکس کردن مو اتفاق‌‌‌‌‌ می‌افتد اما بدون استفاده از سم بوتولینوم یا مواد مشابه آن.

تغییر مو با بوتاکس

متخصصین پوست و زیبایی، توضیح می‌دهند که علی‌رغم وجود کلمه «بوتاکس» در نام این روش، در واقع هیچ بوتاکس (سموم بوتولینوم) در این نوع تراپی دخیل نیست. بوتاکس مو در واقع یک درمان حالت دهنده عمیق است که فیبرهای آسیب دیده و شکسته مو را ترمیم‌‌‌‌‌ می‌کند، که این آسیب‌‌‌‌‌ها‌‌‌‌‌ می‌تواند در نتیجه استرس و گرما روی تارهای مو به وجود آمده باشد. توجه داشته باشید که در بوتاکس مو هیچ تزریقی به سر انجام‌‌‌‌‌ نمی‌گیرد و صرفا عملیات احیا بر روی خود تارهای مو انجام‌‌‌‌‌ می‌شود. در برخی موارد متخصصین زیبایی با تزریق تقویت کننده‌‌‌‌‌ها به سر باعث تقویت ریشه موها‌‌‌‌‌ می‌شوند که ارتباطی به بوتاکس مو ندارد.

حال برای روشن‌‌‌‌‌‌تر شدن فرآیند بوتاکس مو آن را با سایر روش‌‌‌‌‌های ترمیم و احیای مو مقایسه‌‌‌‌‌ می‌کنیم تا آشنایی بیشتری با آن پیدا کنید. برای آشنایی بیشتر با همه چیز در مورد این نوع خدمات مو، مطالب زیر را با دقت مطالعه کنید.

تفاوت بوتاکس مو با کراتین مو

با توجه به توضیحات داده شده درباره ترمیم و احیای مو ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که بوتاکس مو در واقع همان کراتین تراپیست؟ اینطور نیست بوتاکس مو را نباید با کراتینه درمانی که یک درمان شیمیایی است که موها را صاف‌‌‌‌‌ می‌کند و موخوره را از بین‌‌‌‌‌ می‌برد، اشتباه گرفت، بوتاکس مو یک درمان غیر شیمیایی و حالت دهنده عمیق است که به موهای شما اجازه‌‌‌‌‌ می‌دهد صاف‌‌‌‌‌‌تر شده و از آب رسانی بهتری برخوردار شوند. متخصصان اینگونه توضیح‌‌‌‌‌ می‌دهد که بسیاری از درمان‌های کراتینه شامل فرمول‌‌‌‌‌های شیمیایی است که برای قفل کردن و انجماد تارهای مو در حالت صافی استفاده می‌شود، در حالی که بوتاکس مو مواد طبیعی موهای شما را به موهای شما میرساند.

این نکته را هم باید در نظر بگیرید که درمان‌‌‌‌‌های بوتاکس مو که در احیای موهای مبتلا به موخوره استفاده‌‌‌‌‌ می‌شود بیشتر برای افرادی مناسب است که موهای آسیب دیده، سخت و خشکی دارند و نمیخواهند صافی زیادی بگیرند. اما کراتین مو یا کراتین تراپی بیشتر برای موهایی طراحی شده است که سالم ترو پرپشت‌‌‌‌‌‌تر هستند و نیازی به احیایی بالا ندارند و میخواهند که موی صافی داشته باشند.

صافی مو

چرا لازم است مو را بوتاکس کنیم؟

یک واقعیت رایج درباره مو این است که 95 درصد موهای ما از پروتئین کراتین تشکیل شده است. با افزایش سن آسیب‌‌‌‌‌های ناشی از عوامل خارجی مانند نور خورشید، گرما، آلاینده‌‌‌‌‌ها، شستشوی بیش از حد و غیره شروع به تاثیر بر سلامت موهای ما و آسیب رساندن به آنها‌‌‌‌‌ می‌کنند که در نهایت منجر به از بین رفتن کراتین و در نتیجه گسستگی و شکنندگی در فیبر مو‌‌‌‌‌ می‌شوند. کوتیکول‌های مو به دلیل آسیب به سطح مو‌‌‌‌‌ می‌آیند و باعث ایجاد ترک و شکاف در مو می‌شود و باعث‌‌‌‌‌ می‌شوند رطوبت موها و روغن‌های طبیعی از بین بروند. در نتیجه، موها در اثر لمس خشک، شکننده‌‌‌‌‌ می‌شوند و ما دچار حالت‌‌‌‌‌هایی همچون وز شدگی یا خشگی مانند کاه موها‌‌‌‌‌ می‌شویم. برای برطرف کردن این آسیب‌‌‌‌‌ها لازم است که شکاف بین کوتیکول‌‌‌‌‌ها ترمیم شود و بوتاکس مو یکی از روش‌‌‌‌‌های درمانی جدید برای درمان این نوع شکاف و بسته شدن ترک‌‌‌‌‌های بین این کوتیکول‌‌‌‌‌ها است. در بوتاکس مو، کراتین شکاف‌ها را پر می‌کند و از آسیب بیشتر مو جلوگیری می‌کند و مو را به حالت طبیعی و سالم خود باز می‌گرداند.

‌‌در چه صورت نیاز به بوتاکس مو داریم؟

همه ما نیاز به درمان مو داریم زیرا هر مویی به پروتئین یا رطوبت نیاز دارد که با افزایش سن با کاهش مواجه‌‌‌‌‌ می‌شوند. شما چه موهای طبیعی داشته باشید، چه موهای رنگ‌ شده یا حالت داده شده یا حتی دکلره با توجه به افزایش آلاینده‌‌‌‌‌های محیطی برای داشتن یک موی زیبا و سالم همه و همه باید مراقب وضعیت موهای خود باشیم. با این وجود گاهی متوجه کم حجم شدن یا نازک شدن تار‌‌‌‌‌های مو و یا حتی دوشاخه شدن موها‌‌‌‌‌ می‌شویم و در این مرحله استفاده از مواد موجود در بازار که توسط تولید کنندگاه لوازم بهداشتی عرضه شده اند فایده ی چندانی نخواهد داشت، هنگامی که با این نشانه‌‌‌‌‌ها رو به رو شدید مراجعه به یک فرد با تجربه برای بوتاکس را جز برنامه‌‌‌‌‌های اصلی خود قرار دهید. نشانه‌‌‌‌‌هایی همچون:

  • کم شدن حجم مو
  • کدر شدن موها
  • موخوره
  • خشکی مو
  • وز شدگی مو

یا اگر تمام به استفاده از انواع روش‌‌‌‌‌های حالت دهی به مو مانند اتوکشیدن مداوم و‌‌‌‌‌… دارید حتما برای بوتاکس مو اقدام نمایید. از طریق بوتاکس مو ما میتوانیم بافت داخلی مو را درمان کنیم و بعد به مراحل صافی برسیم.

مراحل بوتاکس کردن مو

مراحل بوتاکس کردن مو

توصیه ما به شما این است که برای انجام بوتاکس حتما به سالن‌‌‌‌‌های آرایشی مجهز و افراد کاربلد مراجعه نمایید تا یک نتیجه بهتر برای موهایتان با تضمین سلامت موهایتان داشته باشید و تا جایی که‌‌‌‌‌ می‌توانید از انجام این کار در خانه و توسط افراد ناشی بپرهیزید. اما اگر به هر دلیلی مایل به انجام این کار در خانه هستید قدم‌‌‌‌‌های گفته شده را دنبال کنید و این کار را حتما با مشارکت با فرد دیگری انجام دهید.

 در ابتدای امر لازم است مواد بوتاکس را خریداری کنید. سعی کنید بهترین مواد را از فروشگاه‌‌‌‌‌های معتبری همچون فروشگاه اینترنتی شیکاما تهیه کنید. پس از تهیه مواد موهایتان را دوبار به وسیله‌‌‌‌‌ شامپو‌‌‌‌‌های ملایم که فاقد موادی مانند سدیم کلرید، پارابن، سدیم لوریل سولفات، انواع سیلیکون‌‌‌‌‌ها، دی اتانول امین و تری اتانول امین هستند، بشویید تا محیط موهایتان برای پذیرش بوتاکس آماده گردد. پس از آن به تقسیم بندی موهایتان با لایه‌‌‌‌‌های نازک، مواد بوتاکس را با فاصله کمی از ریشه مو در تمام قسمت‌‌‌‌‌های ساقه مو پخش کنید.

شامپو زدن به مو

 دقت کنید که تا حد ممکن پوست سر با مواد تماس نداشته باشد، سپس با ملایمت موهایتان را شانه کرده و حدود 40 تا 60 دقیقه‌‌‌‌‌ (به زمان نوشته شده روی محصول توجه کنید) به آنها استراحت دهید. توجه داشته باشید که فرآیند شانه کردن باید با ملایمت باشد که باعث کشیدگی مو نشود.

در صورتی که‌‌‌‌‌ موهای شما نازک یا موج دار است، مواد را به مدت 40 دقیقه و اگر موهای شما مجعد، ضخیم و پرپشت است، بگذارید مواد بوتاکس 60 دقیقه روی موهایتان بماند. پس از آن یک کلاه پلاستیکی روی سرتان بگذارید به مدت پنج الی ده دقیقه به وسیله باد گرم سشوار به موهایتان گرما برسانید و منتظر شوید تا زمان گفته شده سپری شود.

پس از آن تمام موهای خود را به طور کامل با اب گرم بشویید این کار را تا زمانی که آب شفاف شود ادامه دهید تا از مواد چیزی روی موهایتان باقی نماند‌‌‌‌‌.سپس موهای خود را با سشوار به طور کامل و صد در صدی خشک نمایید.

مرحله ی بعدی اتو کشیدن موها به طور کامل است که باعث بسته شدن کوتیکول‌‌‌‌‌ها‌‌‌‌‌ می‌شود. برای نتیجه گیری بهتر درجه حرارت اتو را روی 210 تا 240 درجه قرار دهید و انها را به طور کامل با اتو مو صاف کنید.درنظر بگیرید دمای اتو نسبت به آسیب مو تنظیم شود اگر مو آسیب بالا داشته باشد باید با دمای 190 درجه قرار گیرد . اگر از اتوموهای مخصوص کراتین استفاده کنید نتیجه بهتری خواهید گرفت و تعداد دفعات اتوکشی باید کمتر از دفعات کراتین مو باشد .

فواید بوتاکس مو

بوتاکس مو چه فوایدی دارد و چه موادی در آن استفاده‌‌‌‌‌ می‌شود؟

اگر بخواهیم به چند چیز که معمولاً در درمان بوتاکس مو یافت‌‌‌‌‌ می‌شود اشاره کنیم: روغن خاویار، آنتی اکسیدان‌‌‌‌‌ها، ویتامین‌‌‌‌ای و ب 12 که همه آنها چند کار را انجام‌‌‌‌‌ می‌دهند. مهمترین آنها عبارتند از:

مبارزه با رادیکال‌‌‌‌‌های آزاد:

روغن خاویار حاوی ویتامین‌‌‌‌‌هایی است که برای مبارزه با آسیب رادیکال‌‌‌‌‌های آزاد مهم هستند. رادیکال‌‌‌‌‌های آزاد در محیط به صورت طبیعی وجود دارند و بدن ما یک آنتی اکسیدان طبیعی برای مقابله با آن تولید‌‌‌‌‌ می‌کند که با رادیکال‌‌‌‌‌های آزاد مبارزه کند. اما با بالا رفتن سن، مکانیسم دفاعی بدن کمتر می‌شود و رادیکال‌های آزاد شروع به حمله ور شدن به موها می‌کنند، که باعث تولید استرس اکسیداتیو در موهای پیر می‌شود (به این معنی که موها را تخریب یا پیر می‌کند).

بوتاکس مو حاوی ویتامین‌‌‌‌‌ها و آنتی اکسیدان‌‌‌‌‌هایی هستند که همگی با رادیکال‌‌‌‌‌های آزاد مبارزه‌‌‌‌‌ می‌کنند.

ترمیم موهای آسیب دیده:

کلاژن، یکی از مواد تشکیل دهنده بوتاکس مو است که نوعی پروتیئن هستند. این پروتئین رسانی برای موهای خشک، شکسته، شکننده یا آسیب دیده از طریق فرآیندهای شیمیایی و حالت دادن حرارتی بسیار مهم و حیاتی است. داشتن یک رژیم غذایی متعادل با پروتئین برای جلوگیری از این مشکل بسیار موثر خواهد بود، اما پروتئین همچنین‌‌‌‌‌ می‌تواند از طریق درمان و شامپو روی رشته‌‌‌‌‌های‌‌‌‌‌ مو اعمال شود.

 آبرسانی به موها:

 موها برای سالم ماندن و بدون شکستگی بودن به رطوبت و آبرسانی نیاز دارند و درمان‌‌‌‌‌های نرم کننده عمیق مانند بوتاکس مو برای مرطوب کردن تارها و بهبود خاصیت ارتجاعی و کشسانی نشدن انها از نکات کلیدی هستند.

بازگرداندن نرمی و درخشندگی مو:

اگر موهای شما کدر به نظر‌‌‌‌‌ می‌رسد و یا احساس زبری‌‌‌‌‌ می‌کنید و به روغن‌‌‌‌‌های مغذی نیاز دارید، توصیه ما به شما استفاده از بوتاکس مو است. این درمان حالت دهنده عمیق است که‌‌‌‌‌ می‌تواند به بازیابی نرمی و درخشندگی موهایتان کمک زیادی کند.

صاف کردن تارهای مو:

علاوه بر این گفته میشود که بوتاکس مو‌‌‌‌‌ می‌تواند به لطف روغن‌‌‌‌‌هایی که به مهر و موم شدن کوتیکول کمک‌‌‌‌‌ می‌کند، حتی آسیب دیده‌‌‌‌‌‌ترین مو را به تارهای صاف و پرتر با قابلیت وز شدن کمتر تبدیل کند.

فواید بوتاکس مو:

توجه داشته باشید که در بوتاکس مو هیچ پارابنی‌‌‌‌‌ استفاده نمی‌شود. بنابراین بوتاکس مو نمی‌تواند به موهایتان آسیبی وارد کند. بوتاکس از موهای شما در برابر شوره سر، پسوریازیس یا پوسته پوسته‌‌‌‌‌هایی که در سر نمایان‌‌‌‌‌ می‌شود و دیگر مشکلات پوست کف سر حفاظت می‌کند. بوتاکس موهمچنین‌‌‌‌‌ باعث کاهش ریزش مو نیز می‌شود. یکی دیگر از فواید بوتاکس مو، تقویت ساختار تارهای مو است. بزرگ‌ترین علت کاهش تارهای مو، استفاده از وسایل حرارتی مانند اتو، بابلیس و حتی آب داغ برای شستشو است. این دلایل تقریبا تمامی رطوبت تارهای مو را از بین می‌برند و باعث آسیب زیادی به تارهای موی شما می‌شوند. بوتاکس مو با تقویت ساختار مو، تا حد زیادی آسیبی که توسط این عوامل به مو‌‌‌‌‌ می‌رسد را کاهش‌‌‌‌‌ می‌دهد.

فواید بوتاکس مو

آیا بوتاکس مو عوارضی دارد؟

بوتاکس مو از مواد کم خطری برای موها استفاده‌‌‌‌‌ می‌کند در نتیجه آسیب‌‌‌‌‌ها را به حداقل رسانده است و‌‌‌‌‌ می‌توان گفت هیچ عوارضی ندارد. متخصصین‌‌‌‌‌ می‌گویند بر خلاف درمان‌های کراتینه، که بیشتر مناسب موهای موهای ضخیم و مجعد که مستعد وز شدگی هستند، استفاده از بوتاکس مو برای هر نوع مویی بی‌خطر است و به‌ویژه برای رفع نگرانی‌های رایج مو، مانند دو شاخه شدن مو یا موخوره، نازک شدن مو، کمبود حجم و سایر آسیب‌‌‌‌‌های احتمالی روزمره نیزموثر است.نکته خیلی مهم در این مورد کار بوتاکس مو باید کاملا تخصصی انجام شود و با بهترین مواد که آسیبی به مو وارد نشود.

اگرچه بوتاکس مو به عنوان یک سرویس تخصصی در سالن‌‌‌‌‌های آرایشی‌‌‌‌‌ ارائه‌‌‌‌‌ می‌شود، اما بسته به نوع درمان موردنظرتان‌‌‌‌‌ می‌توانید بوتاکس مو را در خانه نیز انجام دهید.

سلامت مو

طبق تحقیقات متخصصان بوتاکس‌‌‌‌‌ها اغلب حاوی شکل پیشرفته‌‌‌‌ای از کراتین به نام جووکسین هستند که یک ترکیب پروتئین ضد پیری است که برای ترمیم ساقه مو از داخل به بیرون و بازگرداندن حالت طبیعی آن ساخته شده است جووکسین همراه با عصاره‌‌‌‌‌های طبیعی‌‌‌‌‌ کوتیکول‌‌‌‌‌های مو را پر‌‌‌‌‌ می‌کند و ساقه مو را‌‌‌‌‌ می‌بندد.

پس در هنگام خرید به وجود این ماده در محصول مورد نظرتان توجه داشته باشید ممکن است مجبور صرف هزینه بیشتری شوید ولی نتیجه ان برای ماه‌‌‌‌‌ها روی موهایتان قابل مشاهده است‌‌‌‌‌.

مراقبت‌‌‌‌‌های بعد از بوتاکس کردن مو:

برای بهره مندی از فواید کامل ترمیم کننده بوتاکس مو، باید از ورزش‌‌‌‌‌های بدنی که باعث تعریق شما‌‌‌‌‌ می‌شود و همچنین شستن موهای خود به مدت سه روز پس از درمان خودداری کنید. همچنین برای جلوگیری از خشک شدن تارهای مو از شامپوی ملایم و بدون سولفات و ماسک داخل حمام ترمیم کننده استفاده کنید و تا 72 ساعت از شستن موهایتان و تماس آب با سر خودداری نمایید.

به صورت تقریبی ماندگاری بوتاکس بر روی موها از 2 الی 4 ماه است اما ممکن است این زمان برای افراد مختلف متفاوت باشد‌‌‌‌‌.شما‌‌‌‌‌ می‌توانید با رعایت رژیم غذایی مناسب که حاوی مواد مغذی‌‌‌‌‌ است و به خصوص مصرف روزانه انواع پروتئین و ویتامین‌‌‌‌‌ها ماندگاری این درمان را در موهایتان بالا ببرید.

استفاده از ماسک‌‌‌‌‌های با آبکشی و بدون آبکشی را پس از انجام بوتاکس مو جدی بگیرید تا یک نتیجه ماندگار از ماسک موی خود تجربه کنید.بعد از هربار حمام موهایتان را کاملا خشک کرده و زمانی که موهایتان نم دارد از روغن یا کرم های ترمیم کننده به ساقه مو استفاده کنید و سپس خشک نماید.

در این مدتی که موهایتان بوتاکس دارد از انجام کارهای شیمیایی مانند دکلره پرهیز نمایید چون باعث ازبین رفتن بوتاکس مو میشود و حتما از رنگ مو های بدون آمونیاک استفاده کنید .یادتان باشد برای تمامی درمان‌‌‌‌‌های مو لازم است مایعات زیادی مصرف کنید تا موها دهیدراته نشوند و آبرسانی کافی به ریشه مو انجام گردد.

بوتاکس کردن مو در مجموعه شیکاما:

شیکاما تنها یک سالن آرایشی مجهز نیست این مجموعه یک مرکز تخصصی و کلینیک درمان مو است که انواع خدمات کراتینه و صافی مو و آموزش آن به صورت حرفه‌‌ای را ارائه‌‌‌‌‌ می‌کند. شما‌‌‌‌‌ می‌توانید انواع خدمات ترمیم، صافی و احیای مو‌ که شامل بوتاکس مو، نانو کراتین، پلکس تراپی، اکستنشن مو، رنگ و‌‌هایلایت و‌‌‌‌‌… می‌شود را در این مرکز دریافت نمایید. علاوه بر آن شیکاما‌‌ با ارائه انواع خدمات زیبایی ناخن، اسکراب اسکالپ ، ویال رشد مو، روغن اوزون، ویال ریزش مو، انواع ماسک وشامپو مو مخصوص کراتین و روغن های ترمیم کننده ساقه مو و‌‌…‌‌ مراقبت‌‌‌‌‌های تخصصی مو را نیز ارائه‌‌‌‌‌ می‌کند. این موسسه با بهره گیری از متخصصین حرفه‌‌ای از برترین آموزشگاه‌های کشور در زمینه آموزش کراتین مو، آموزش اسکراب اسکالپ است. همچنین شما‌‌‌‌‌ می‌توانید‌‌‌‌‌ انواع محصولات سلامت مو شامل: شامپو بدون سولفات،‌ ماسک مو مخصوص موهای کراتین شده، مواد نانو کراتین S&C، ماسک مو کراتین S&C، اتومو کراتین S&C مدل SC-11، اتومو کراتین S&C مدل SC-12، فلوئید سم‌زدا و انواع دستگاه‌های صافی و احیا مو را با تضمین کیفیت کالا از وب سایت این مجموعه خریداری نمایید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *