SHIKAMA

کراتین مو چیست؟

کراتین کردن مو یک روش بسیار پر کاربرد برای لخت و براق شدن موها می باشد. امروزه با وجود مواد و دستگاه هایی که در سالن های آرایش و زیبایی وجود دارد صاف شدن موها به راحتی انجام می شود. همانطور که میدانید استفاده از رنگ موهای مختلف و همینطور اتومو و بابلیس و سشوار […]

کراتین کردن مو یک روش بسیار پر کاربرد برای لخت و براق شدن موها می باشد. امروزه با وجود مواد و دستگاه هایی که در سالن های آرایش و زیبایی وجود دارد صاف شدن موها به راحتی انجام می شود.

همانطور که میدانید استفاده از رنگ موهای مختلف و همینطور اتومو و بابلیس و سشوار آسیب جدی به موهای شما وارد می کند. در این موارد می توان گفت کراتین ( کراتینه ) موها از بین رفته است.

بنابراین بهتر است هر چند وقت یک بار پس از استفاده مداوم از این محصولات، مجددا حال موهای خود را به کمک کراتین مو خوب کنیم.

بنابراین اگر احساس کردید موهای شما دیگر ساختار قبل را ندارند و بد حالت و وز شدند، می توانید از روش درمانی کراتین مو استفاده کنید. البته روش های دیگری هم برای صافی و احیا مو وجود دارد. اما هیچکدام از این روش ها خاصیت درمانی و احیای کراتین مو را ندارند. کراتین مو تنها روش موثر می باشد که نه تنها شیمیایی نیست بلکه خاصیت درمانی و احیای موها را هم دارد.

 

مزایای کراتین مو

اولین مزیت مهم کراتینه کردن مو این است که وزی موها را کاملا از بین میبرد و حالت دهی مو را بیشتر خواهد کرد. همچنین درخشندگی خاصی به موهای شما می دهد که ماندگاری آن طولانی مدت است و نیاز به تمدید و ترمیم روزانه ندارید.

کراتینه کردن مو با پر کردن ناهمواری های ساقه مو و کوتیکول ها باعث می شود بافت و ساختار مو یکدست شود و همچنین موهای نازک و آسیب دیده احیا خواهند شد.

در نتیجه کراتین کردن مو باعث می شود یک لایه محافظ روی ساقه موهایتان ایجاد شود و ساقه ی مو را در برابر شکنندگی و استفاده از وسایل حرارتی و اشعه خورشید مقاوم خواهد کرد.

 

ماندگاری کراتین مو چقدر است؟

یکی از فواید مهم کراتینه کردن مو ماندگاری طولانی مدت آن است. البته بسته به شیوه نگهداری از موها مدت زمان ماندگاری آن متغیر است.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *