SHIKAMA
آموزش کراتین مو در تهران با اعطای مدرک معتبر

آموزش کراتین مو در تهران با اعطای مدرک معتبر

شاید برای خیلی از شما سوال باشد بهترین آموزشگاه کراتین مو و صافی و احیا مو چه آموزشگاهی هست و چه چیزهایی در آن آموزش داده می‌شود؟ لازم به ذکر است که ورکشاپ آموزش کراتین مو کلاس‌هایی آموزشی جامعی برای آموزش تئوری و عملی کراتین مو و احیا مو است. در این ورکشاپ روش‌های کراتینه کردن انواع مو به صورت […]

شاید برای خیلی از شما سوال باشد بهترین آموزشگاه کراتین مو و صافی و احیا مو چه آموزشگاهی هست و چه چیزهایی در آن آموزش داده می‌شود؟ لازم به ذکر است که ورکشاپ آموزش کراتین مو کلاس‌هایی آموزشی جامعی برای آموزش تئوری و عملی کراتین مو و احیا مو است. در این ورکشاپ روش‌های کراتینه کردن انواع مو به صورت اصولی و علمی آموزش داده می‌شود و شما علاوه بر آشنایی با روش‌های مختلف کراتین مو، با انواع وسایل و مواد مورد نیاز کراتینه کردن آشنا می‌شوید و شیوه کراتینه هر نوع مو را آموزش خواهید دید.

ورکشاپ آموزش کراتین مو و صافی و احیای مو آکادمی شیکاما در تهران با ارائه مدرک بین المللی به شما عزیزان، یکی از بهترین ورکشاپ‌های جامع در تهران است که شرکت در آن مزیت‌های بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت. 

بهترین آموزشگاه کراتین مو با اعطای مدرک معتبر

مزایای دوره های جامع آموزش کراتین مو (صافی و احیا مو):

  • آموزش صفر تا صد کراتین مو

در ورکشاپ آموزش کراتین مو همانطور که گفته شد شما با انواع روش‌های کراتینه کردن مو، احیا و بازسازی انواع موهای آسیب دیده، وز و فر آشنا می‌شوید و‌ به طور جامع طرز کار با انواع مواد کراتینه و دستگاه‌های مرتبط با آن را یاد خواهید گرفت. این یادگیری می‌تواند راهگشایی برای ایجاد یک مسیر نو پیش روی شما باشد تا از آن برای گسترش کار خود یا راه اندازی کسب و کار جدید استفاده نمایید.

  • آموزش صافی و احیا مو (درمان مو) به عنوان یک تراپیست مو!

با شرکت در دوره آموزش صافی و احیا مو، علاوه بر اینکه روش کراتینه مو را به طور کامل آموزش می بینید، به سایر روش های درمان و احیا مو نیز مسلط خواهید شد. چراکه در دوره آموزشی صافی و احیا مو، آناتومی مو شرح داده می شود و علاوه بر مباحث کراتین مو، آموزش پروتئین تراپی مو، آموزش بوتاکس مو، آموزش درمان کشسانی مو (پلکس تراپی) و تمام انواع روش های صافی و احیا مو به طور کامل آموزش داده می شود.

  • گسترش لاین درآمدزا در سالن زیبایی

اگر به دنبال گسترش فعالیت خود در زمینه آرایشگری و سالن داری هستید شرکت در این کلاس‌ها می‌تواند سکوی پرتاب شما باشد. شما علاوه بر یادگیری یک هنر و حرفه جدید که مکمل کارتان است می‌تواند از فرصت به دست آمده برای گفتگو با سایر متخصصین این رشته استفاده نمایید و از تجربیات آنها بهره مند گردید. این تجربیات می‌تواند در گسترش و توسعه کار شما بسیار راهگشا باشد.

  • راه اندازی کار جدید برای بانوان مستقل

کراتینه کردن مو و به طور کلی صافی و احیا مو یک تخصص است که اگر در آن حرفه ای شوید و مدرک بگیرید، می‌تواند یک شغل پر درآمد برای خودتان داشته باشید. اگر شما به دنبال راه اندازی یک شغل هستید و به آرایشگری علاقه دارید می‌توانید با شرکت در ورکشاپ آموزش صافی و احیا مو و دریافت آموزش‌های لازم، کار خود را در هر جایی که می‌خواهید آغاز نمایید. به طور کل ورکشاپ کراتین مو با مدرک بین المللی می‌تواند یک مسیر جدید برای موفقیت شما باشد.

ورکشاپ آموزش کراتین مو با مدرک بین المللی

 

بهترین آموزشگاه آموزش کراتین مو در تهران

تهران مرکز آموزشگاه‌های جامع آرایشگری و کراتین و احیای مو در ایران است. بهترین مراکز آموزشی در شهر تهران قرار دارند که برخی از آنها با مدارک بین المللی زیر نظر استادان بزرگ خارجی آموزش دیده اند شما می‌توانید با شرکت در این کلاس‌ها با متدهای روز جهان آشنا شده و آنها را در شهرهای خود به دیگران آموزش دهید.

یکی از معتبرترین آموزشگاه‌های کراتین مو در ایران آموزشگاه شیکاما است که محفل گرمی برای علاقمندان به یادگیری و آموزش کراتین و بازسازی و احیای مو هستند. این آموزشگاه علاوه بر امر آموزش کراتینه مو، آموزش اسکراب اسکاپ و آموزش فر دائم مو را با بالاترین کیفیت به هموطنان ارائه می‌دهد.

آکادمی شیکاما پس از تکمیل آموزش، با هنرجویان ارتباط خود را حفظ می کند و با پشتیبانی حرفه ای، هنرجویان را برای ورود به بازار کار آماده می کند.

 مدرک معتبر بین المللی کراتین مو 

همانطور که گفته شد مدرک ارائه شده توسط شیکاما یک مدرک بین المللی کراتینه مو است که شما می‌توانید از آن در هر جای جهان استفاده نمایید. این مدرک به خصوص برای کسانی که قصد مهاجرت دارند یک امتیاز محسوب می‌شود زیرا می‌توانند با شرکت در این کلاس ها، یک گواهینامه بین المللی معتبر برای جستجوی کار در خارج از کشور به دست آورند و با توجه به استقبال گسترده ای که در سراسر جهان از کراتینه و روش‌های احیای مو و صافی آن می‌شود یک شغل پر درآمد به دست آورید. پس اگر به دنبال ارتقای شغلی خود در زمینه آرایشگری یا راه اندازی یک کار جدید هستید شرکت در این ورکشاپ را از دست ندهید.  

هزینه آموزش کراتینه مو 

این روزها هزینه کراتینه کردن مو در تهران بسیار زیاد است. در نتیجه یادگیری صافی و احیا مو یک سرمایه بزرگی محسوب می شود. در آموزشگاه کراتین مو آکادمی شیکاما دوره‌های آموزش کراتینه مو با هزینه مناسب به متقاضیان عزیز ارائه می‌شود و شما می‌توانید با صرف هزینه ای مناسب در دوره‌های این آموزشگاه کراتین شرکت نمایید. جهت ثبت نام و شرکت در ورکشاپ کراتین و احیا و بازسازی مو در شیکاما کافی است در سایت شیکاما قسمت آموزشگاه ثبت نام نمایید و با پرداخت هزینه از ساعت برگزاری کلاس‌ها مطلع گردید.‌

برای اطلاع از قیمت و هزینه آموزش کراتینه مو و نحوه برگزاری دوره با ما در تماس باشید: 09125549786

 سوالات پرتکرار درباره کراتینه مو 

برای بسیاری از کسانی که اولین بار است با مبحث کراتینه آشنا می‌شوند پرسش‌هایی مطرح می‌شود که در اینجا به چند پرسش رایج شما عزیزان پاسخ می‌دهیم. در ورکشاپ کراتین مو چه چیزی آموزش داده می‌شود؟ این پرسش افراد زیادی است که در ورکشاپ کراتین قرار است چه چیزی یاد بگیریم؟ توجه داشته باشید هر هنر و تخصصی نیاز به آگاهی و شناخت اولیه مسائل مربوط به آن دارد. پس اگر شما در زمینه سلامت و بهداشت مو کار می‌کنید لازم است تمامی جزییات آن را بشناسید و بتوانید انواع مو و ساختمان رنگی آن را تشخیص دهید. این شناخت به شما کمک می‌کند در انتخاب روش کراتینه موفق تر عمل کنید.

به طور کل شما در ورکشاپ آموزش احیا و صافی مو با انواع مو و آسیب مو و انواع روش‌های کراتین آشنا می‌شوید. در عین حال با انواع برندهای معتبر و مواد مرغوب نیز آشنا می‌شوید که به کراتین تراپی، پروتئین تراپی، مراقبت‌های قبل و بعد از کراتین، کاربرد انواع شامپو کراتینه و… توسط شما کمک می‌کند.

آیا کراتینه کردن مو مضر است؟

شاید در نگاه اول با آمدن نام مواد شیمیایی شما احساس خطر نمایید. باید بدانید که محصولات کراتین مو حاوی مقدار زیادی فرمالدهید است که نه تنها برای فرد استفاده کننده بلکه برای کراتین کاران و تمام افراد حاضر در آرایشگاه‌ مضر است. در صورتی که با حفظ ایمنی و رعایت نکات کلیدی کراتینه انجام شود خطری شما را تهدید نخواهد کرد. 

 کراتین مو برای چه موهایی مناسب است؟

کراتین با ایجاد لایه محافظ روی ساقه مو، موها را لخت و صاف و احیا می کند. مهم نیست که موهایی صاف، وز یا فر داشته باشید، حتی مهم نیست که موهایی پرپشتی دارید یا کم پشت، کراتینه مو برای انواع مو مناسب است و حتی روی موهای رنگ شده یا طبیعی هم تأثیر گذار است. به طور کل کراتینه تنها برای موهای کم‌پشتی لختی که تارهای بسیار نازکی دارند توصیه نمی‌شود. توجه داشته باشید که با استفاده از مواد درجه یک و انجام صحیح کراتینه، هیچ‌گونه آسیبی به موها حتی موهای آسیب دیده وارد نمی‌شود. اما لازم است که روی موهای آسیب دیده، شخص کراتین کار کاملا حرفه ای کار کند.‌‌

آکادمی شیکاما و خدمات سالن کراتین مو و احیا مو شیکاما 

اکادمی شیکاما دوره های مجازی آموزش اسکراب اسکالپ و آموزش فر دائم مو را به طور حرفه ای ارائه داده و تمامی مباحث تئوری و عملی را پوشش داده است. تجربیات سرکار خانم شیما آقاخانی و آموخته های فراگرفته از مدرسان بین المللی از کشورهای برزیل، ایتالیا و روسیه و انتقال دانش به روز به هنرجویان تاثیر بسیار مضاعفی در بار علمی مباحث داشته است.

شیکاما تنها یک آموزشگاه نیست، بلکه یک مجموعه جامع از خدمات مختلفی آرایشی و بهداشتی نظیر صافی و احیای مو، نانو کراتین، پلکس تراپی، بوتاکس مو می باشد. شیکاما با عرضه محصولات متنوع معتبر مانند انواع اتو مو کراتین S&C کره جنوبی، ماسک مو کراتین S&C،‌ شامپو بدون سولفات و ماسک مو مخصوص موهای کراتین شده در فروشگاه اینترنتی خود تامین محصولات مورد نیاز کاربران را نیز برعهده گرفته است. این آموزشگاه با ارائه آموزش‌هایی نظیر‌ آموزش کراتین مو، آموزش اسکراب اسکالپ و برگزاری دوره‌های نظیر دوره آموزش کراتین (کراتینه ) مو توانسته علاقمندان به این حوزه را از سراسر ایران دور هم جمع نماید. شما نیز می‌توانید با پیوستن به خانواده بزرگ ما‌ از خدمات نوین شیکاما بهره مند شوید.

صنعت زیبایی و آرایشگری، حرفه ای متنوع است که شاخه‌های جذاب زیادی دارد. یکی از این شاخه‌ها سلامت مو است که روش‌های مختلفی برای احیا مو را شامل می‌شود. خدماتی همچون کراتین مو و اسکراب کف سر که در سلامت مو و پوست سر اهمیت بسیاری دارد. در سالهای اخیر توجه به احیا مو باعث به وجود آمدن روش‌های مختلفی در حوزه سلامت و احیای مو شده است.‌ امروزه آموزش و یادگیری مهمترین بخش از موفقیت‌های شغلی است. یک آرایشگر حرفه ای کسی است که بتواند در تمامی زمینه‌های آرایشی و بهداشتی پوست و مو توانمند باشد. این حرفه ای بودن با شرکت در کلاس‌های مختلف آموزشی مانند کلاس‌های آموزش کراتین و احیا مو میسر می‌شود.

با توجه به افزایش استفاده از کراتین و خدمات صافی و احیای مو در عصر حاضر، ارائه این خدمات در هر آرایشگاهی الزامی است در نتیجه اگر شما یک آرایشگر هستید می‌توانید با شرکت در ورکشاپ کراتین و احیای موی آموزشگاه تخصصی شیکاما علاوه بر دریافت گواهینامه بین المللی کراتین و احیای و بازسازی مو با متخصصین مختلف حوزه آرایش و زیبایی کشور آشنایی داشته باشید و بتوانید بر اندوخته‌های خود در زمینه آرایشی و بهداشتی بیفزایید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *