SHIKAMA

خدمات پلکس تراپی مو در شیکاما

دو لایه کوتیکل و کورتکس مو همیشه در معرض آسیب می باشند. زمانی که لایه کوتیکل (لایه خارجی مو) دچار آسیب شود، موها دارای خشکی مفرط و موخوره می شوند ولی زمانی که آسیب به لایه داخلی مو می رسد موها دچار آسیب جدی و کشسانی زیاد می شوند. 

به طور کلی موهای سر هر فرد از 3 باند عرضی با نام های هیدروژنی، نمکی و گوگردی تشکیل شده است و آسیب ها در درجه اول باند هیدروژنی و سپس باند نمکی و در وهله آخر باند گوگردی یا سولفیدی را مورد هدف قرار می دهند. باندهای هیدروژنی و نمکی در اثر استفاده از سشوار، اتوی موی خانگی، شامپوهای بی کیفیت و با ph بالا و حتی شنا در آب دریا و استخر، آسیب می بینند و موها دچار خشکی و دهیدراتی می شوند. اما در پروسه های شیمیایی مثل رنگ و دکلره ، صافی ژاپنی و ریباندینگ، باند گوگردی یا سولفیدی که اصلی ترین و محکم ترین پیوند مو محسوب می شود و درگیر می شود و بسته به درجه آسیب آن، موها دچار کشسانی می شوند. به صورت کلی چنانچه باندهای هیدروژنی و نمکی دچار آسیب شوند، توسط موادهای نانو کراتین ، بوتاکس و فیلر می توان آسیب ها را درمان کرد. ولی در صورتی که باندهای گوگردی (سولفیدی) آسیب ببیند، ساختمان مو دیگر محکم نخواهد بود و دچار پوکی می شود و هر لحظه آماده کات شدن می باشد. در این حالت احتیاج به موادی داریم که بتواند به صورت مصنوعی برای مو باند گوگردی ایجاد کند. بدین منظور پلکس ها را به بازار معرفی کردند.

پلکس تراپی مو shikam رفع کشسانی مو

پلکس تراپی plex therapy

به طور کلی وظیفه پلکس ها احیاء بسیار عمیق مو در لایه کورتکس می باشد و در صنعت بیوتی به عنوان پانسمان مو هم شناخته می شوند.

 علاوه بر پلکس ها تراپی دیگری به نام سیستئین تراپی معرفی می گردد که علاوه بر ایجاد باند گوگردی مو، اسیدآمینه سیستئین را که مهمترین اسیدآمینه مو محسوب می گردد و قابلیت استحکام مو را بر عهده دارد را به مو ترزیق مینماید .این 2 تراپی زمانی استفاده می شود که موها خاصیت ارتجاعی خود را از دست بدهند و دچارآسیب و کشسانی بشوند. 

در مرکز تخصصی شیکاما از پلکس ها و سیستئین ها به 2 منظور استفاده می شود:

1) به عنوان بستر ساز کارهای صافی و احیا مو: در این حالت موهای دکلره و کشسانرا توسط پلکس ها درمان کرده و سپس از مواد صافی واحیا برای صاف کردن موهای پرآسیب و کشسان استفاده می نماییم .

2) استفاده از پلکس ها در مواد های دکلره به منظور جلوگیری از آسیب های احتمالی رنگ و دکلره .دراین حالت سلامت موها کاملا ضمانت می شود .

رفع کشسانی مو با پلکس تراپی شیکاما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *