SHIKAMA

تزریق ژل و فیلر لب

یکی از قابلیت هایی که در زنان و بانوان جلب توجه میکند، برجسنگی و زیبا بودن لب های بانوان میباشد که خیلی تغییر اساسی در چهره بانوان ایجاد میکند و باعث اعتماد به نفس و زیبایی آن ها میشود .یکی از روش هایی که در چند سال اخیر خیلی مورد توجه قرار گرفته است؛ برجستگی […]

یکی از قابلیت هایی که در زنان و بانوان جلب توجه میکند، برجسنگی و زیبا بودن لب های بانوان میباشد که خیلی تغییر اساسی در چهره بانوان ایجاد میکند و باعث اعتماد به نفس و زیبایی آن ها میشود .یکی از روش هایی که در چند سال اخیر خیلی مورد توجه قرار گرفته است؛ برجستگی لب ها از طریق تزریق ژل میباشد که اعتماد بسیاری از بانوان را بدست آورده است و تقریبا حدود هشتاد درصد از کسانی که از این روش استفاده کردند ، راضی بودند.حجم دهی به لب ها و نیز اصلاح طبیعی فرم لب ها توسط متخصص پوست و مو در کلینیک تزریق ژل لب صورت می گیرد.

ژل لب یا فیلر لب چیست؟

فیلرهای لب بر پایه‌ی اسید هیالورونیک طی چند سال گذشته به عوامل تقویت‌کننده و پرکننده بافت نرم تبدیل شده‌اند. محصولات ژل با انواع برندهای مختلف با کاربردهای گوناگون برای استفاده‌ی بیماران بدون عمل جراحی بسیار مناسب و کاربردی میباشد. تزریق ژل یا فیلر لب به منظور افزایش حجم و تقارن لب های بالا و پایین میباشد.

انواع مدل های ژل یا فیلر لب

بسته به اینکه ژل لب را در کدام قسمت لب تزریق کنید یا چه مقدار ژل در محل مورد نظر تزریق میکنید ؛ انواع مختلف ژل های تزریق لب را به وجود آورده است که در ادامه به بررسی تک تک آن ها میپردازیم و هر کدام از آن ها را به طور اختصار به شما توضیح میدهیم.

از انواع مدل ‌های تزریق ژل لب می‌توان به مدل روسی، سه دکمه‌ای، باربی ،هالیوودی، صدفی، چاک دار ، عروسکی، قلوه‌ای، و … اشاره کرد.

1-ژل لب روسی

استفاده از مدل تزریق ژل لب روسی برای افرادی که لب‌های پهن و بزرگ یا چشمان کوچک دارند توصیه نمی‌شود و برای این افراد اصلا مناسب نیست و باعث به ریختگی حالت صورت آنها میشود. در این مدل بیشتر تمرکز روی لب بالا و در قسمت v شکل آن است که لب را به شکل یک قلب ظریف در می‌آورد و به جای حجیم کردن آنها سعی در لیفت لب دارد.

2-ژل لب سه دکمه ای        

مدل سه دکمه‌ای یک شکل خاص است که در آن قسمت V شکل لب بالا و قسمت‌های طرفین لب پایین با ژل حجم داده می‌شود.

3-ژل لب باربی

در مدل تزریق ژل لب باربی اول تزریق ژل در ناحیه V شکل لب بالا به مقدار نسبتا زیاد انجام می‌گیرد و قسمت مهم در این روش تزریق در ناحیه لب پایین است که  حالت مستطیل شکل در لب پایین ظاهر شود.

4-ژل لب هالیوودی

در مدل تزریق ژل لب هالیوودی هر دو لب بالا و پایین به طور مساوی تحت تزریق ژل قرار می‌گیرند و به نوعی سعی در بولد کردن لب‌ها وجود دارد.

5-ژل لب عروسکی

در تزریق ژل لب عروسکی بیشتر توجه روی حجیم کردن لب پایین میباشد همچنین سعی در بولد کردن قسمت V شکل لب بالا نیز وجود دارد. این مدل ژل لب سعی در پوشش دادن لثه‌ها نیز دارد.

6-تزریق ژل لب مدل چاک دار

در این مدل تزریق ژل لب که بیشتر روی لب پایین انجام می‌گیرد ابتدا یک شکافی در قسمت میانی لب پایین قرار داده می‌شود سپس شروع به تزریق ژل لب به طرفین شکاف نمود و آنها را حجیم می‌نمایند.

7-ژل لب قلوه ای

تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای روی هر دو لب بالا و پایین به یک اندازه توجه دارد.

ماندگاری ژل لب تا چه زمانی است؟

بسته به محل تزریق، مدل و تکنیک انجام تزریق و مارک ژل لب، نتایج این اقدام زیبایی به طور معمول بین ۶ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارد. تحقیقات د دانشمندان و متخصصان این حوزه نشان داده است که تزریق فیلر (HA) ممکن است تولید کلاژن را تحریک کرده و در طولانی مدت منجر به داشتن پوستی با ظاهری شاداب‌تر شود.

همچنین ماندگاری و تأثیر ژل تزریقی به لب ها می‌تواند به نوع محصول مورد استفاده، ناحیه مورد نظر جهت درمان و شرایط سنی و بدنی بیمار وابسته باشد. به طور کلی، هرچه محصول متراکم تر باشد،دوام بیشتری خواهد داشت.

فیلر های اسید هیالورونیک موقتی و بی خطر ترین گزینه هستند، بنابراین اغلب بانوان و خانم هایی که خیلی روی این موضوع حساس میباشند برای اولین بار توصیه می شود که از فیلر های اسید هیالورونیک استفاده کنند.

 

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *