SHIKAMA

اکستنشن مو با چسب کراتین

در صورتی که تصمیم گرفته اید مو‌های پرپشت تر و یا بلندتری داشته باشید و البته به دنبال روشی برای رسیدن به این هدف می باشد، توصیه ما به شما این است که این مقاله از مرکز تخصصی اکستنشن و کراتینه مو شیکام با موضوع اکستنشن مو با چسب کراتین را مطالعه نمایید. امروزه راه […]

در صورتی که تصمیم گرفته اید مو‌های پرپشت تر و یا بلندتری داشته باشید و البته به دنبال روشی برای رسیدن به این هدف می باشد، توصیه ما به شما این است که این مقاله از مرکز تخصصی اکستنشن و کراتینه مو شیکام با موضوع اکستنشن مو با چسب کراتین را مطالعه نمایید.

امروزه راه های مختلفی برای اکستنشن مو وجود دارد و چند سالی است که اکستنشن در ایران مورد استفاده قرار گرفته است. اکستنشن با روش های مختلفی انجام می شود. روش اکستنشن با چسب کراتین که آسیبی به مو وارد نمی کند، رینگ، دوخت مو، کلیپسی و اکستنشن حرارتی که هرکدام را به ترتیب به طور خلاصه در زیر توضیح خواهیم داد.

  • در مورد روش رینگ باید بگوییم که برای کسانی که موهای کم پشت و یا نازکی دارند، اصلاً مناسب نمی باشد. زیرا زمانی که افراد موهایشان را جمع می کنند کاملاً مشخص خواهد شد که اکستنشن روی موها انجام گرفته است.
  • روش دوخت مو که روش متداولی در اکستنشن نیست. البته در انجام این روش آسیبی به موها نخواهد رسید و هر زمانی که قصد جدا کردن آن را داشته باشیم، می توان آن را جدا کرد. ولی جذابیت خاصی به موها نمی دهد.
  • در مورد روش اکستنشن کلیپسی نیز خود شخص به راحتی قادر خواهد بود تا به تنهایی موهای طبیعی یا مصنوعی را به موهای خود اضافه نماید. این موها به صورت دسته ای یا نهایتاً به تعداد پنج دسته است که البته ظرافت کمتری نیز دارد.
  • در روش حرارتی، دسته نازکی از موها را جدا نموده و با انبری که از قبل داغ شده است در محل اتصال موی مصنوعی به موهای سر مقداری چسب می ریزیم و در نهایت با انبر فشار داده تا ذوب گردد و چسب و موها کاملاً به یکدیگر بچسبند. البته در این روش احتمال ریزش مو بالاتر می باشد.

هدف اصلی در اکستنشن مو با چسب کراتین، پرپشت کردن و یا بلندی مو‌ها می باشد. یکی از روش ‌هایی که مورد استقبال عموم قرار گرفته است، استفاده از اکستنشن مو با چسب است. بیشتر متخصصان در زمینه اکستنشن توصیه کرده اند که برای اکستنشن مو از این روش استفاده گردد، زیرا دارای مزایای بیشتر و البته معایب کمتری می باشد.

در این میان باید به این نکته توجه نمود که قبل از انجام اکستنشن، حتماً مشاوره های کامل و تست های مناسب را بر روی سر مشتری انجام دهیم. زیرا این کار به ما کمک می کند تا نوع مناسبی از خدمات اکستنشن مو را با توجه به مدل موی مشتریان خود انتخاب نماییم.

 

“برای رزرو وقت انجام اکستنشن با چسب کراتین از طریق خط ارتباطی مرکز تخصصی اکستنشن و کراتینه مو شیکام با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید. تلفن : 02126401491″ 

 

روش اکستنشن مو با چسب کراتین

در این روش، اکستنشن به دو صورت سرد و گرم به مو‌ها متصل می‌ گردد. تفاوت این دو روش در این است که در روش سرد مو‌های مورد نظر با چسب به ریشه به طور مستقیم متصل می‌ شوند و در خانه نیز می ‌توان آن را انجام داد، ولی در روش گرم همین عمل با حرارت و به وسیله دستگاه مخصوص انجام می‌ شود.

چسب کراتین

نوعی چسب گیاهی و بی ضرر وجود دارد که ساختار مو را تشکیل می ‌دهد و بعد از قرار گرفتن روی مو، کاملاً طبیعی به نظر می‌ آید. چسب کراتین ابزار اصلی در متصل نمودن مو‌های طبیعی یا مصنوعی به مو‌های سر می باشد. البته وجود چسب به تنهایی موثر نمی باشد و برای اتصال چسب و اثر کردن آن بر روی محل مورد نظر نیاز به دستگاه مخصوص می باشد.

در گذشته از دستگاه ‌های معمولی برای اتصال این چسب به مو استفاده می‌ شده است، اما امروزه از لیزر استفاده می‌ گردد. فایده استفاده از لیزر در این می باشد که درجه حرارت وارد شده به سر با توجه به جنس موها تنظیم و کنترل شده و در نتیجه این کار با کمترین میزان آسیب به مو انجام می‌شود.

این روش احتمالاً هزینه بیشتری را داشته باشد، ولی به همان نسبت دارای ماندگاری بیشتری نیز می باشد. برای اضافه کردن موها نیز روش اکستنشن با چسب کراتین نسبت به روش های دیگر بی ضرر خواهد بود. در نتیجه بهترین روش اکستنشن، استفاده از موی طبیعی با چسب کراتین است. با چسب های دیگر احتمال بروز حساسیت برر روی کف سر شایع خواهد بود، ولی اکستنشن با چسب کراتین این حساسیت ها را به ایجاد نمی کند.

موارد استفاده از اکستنشن با چسب کراتین

بانوان عزیزی که تمایل دارند برای مناسبتی مثل مراسم عروسی یا عید ظاهری متفاوت با افراد دیگر داشته باشند، به خصوص اگر دارای موهای کم پشتی باشند یا رنگ خاصی را در نظر داشته باشند که روی موی بلند جلوه و زیبایی بیشتری داشته باشد، می توانند از اکستنشن چسب کراتین استفاده نمایند. البته در استفاده از این نوع اکستنشن، خبر بهتر این می باشد که می توانند از اکستنشن رنگ شده و حتی رنگ های آمبره هم برای موهای خود استفاده کنند که این کار باعث زیبایی دو چندان نسبت به رنگ معمولی برای مو خواهد شد. با این تفاسیر استفاده از این نوع اکستنشن را در بهترین مرکز اکستنشن مو به شما عزیزان نیز پیشنهاد می نماییم.

مراحل اکستنشن مو با چسب کراتین

توصیه می شود که این روش حتماً توسط یک متخصص انجام گردد، اما اگر قصد دارید که خودتان انجام  آن را امتحان نمایید مراحل انجام کار به ترتیب زیر می باشد. به این موضوع توجه کنید که برای دوام و ماندگاری بیشتر اکستنشن مو، قبل از نصب اکستنشن مو به هیچ عنوان از نرم کننده و ماسک مو استفاده نشود.

باید توجه داشت که در اکستنشن مو با چسب کراتین باید دسته های سبک موی مصنوعی یا طبیعی را به دسته های کوچک موی سر نصب کنید تا باعث کشیدگی موها سر نگردد.

  • بررسی موهای فرد

فردی که می ‌خواهد اکستنشن را انجام دهد نباید دارای حساسیت پوستی خاصی باشد، زیرا ممکن است به این نوع اکستنشن واکنش نشان دهد و دچار عوارض جانبی شود. پس از بررسی حساسیت پوستی و شکننده نبودن موهای فرد برای اکستنشن اقدام می‌ شود. برای این کار باید با توجه به رنگ موی فرد شبیه ‌ترین رنگ موی مصنوعی را برای شخص انتخاب نموده و سپس مدل و اندازه مورد نظر را با توجه به سلیقه فرد انتخاب کنیم.

باید دقت شود که اگر از موهای طبیعی برای اکستنشن استفاده می‌ شود، اندازه‌ های بلندتری را می توان انتخاب کرد، ولی اگر از موهای مصنوعی استفاده خواهد شد، به دلیل داشتن وزن زیاد، حداکثر بلندی آن باید ۳۰ سانتی ‌‌متر باشد و در واقع طول مناسب آن نیز بین ۲۰ تا ۲۵ سانتی‌ متر خواهد بود.

هنگام کوتاهی مو باید دقت داشته شود که به طور یک‌ دست این کار انجام شود، زیرا در غیر این صورت مرز مشخصی بین موهای طبیعی و موی اکستنشن شده وجود نخواهد داشت و در نهایت زیبایی خود را از دست داده و جلوه طبیعی بودن مو را نشان نمی دهد.

  • شستشوی موی سر و اقدامات قبل از آن

برای شستن موها از نرم کننده‌ هایی که موها را لیز می ‌نمایند استفاده نشود. بعد از شستشوی موها باید آنها را کاملاً خشک نمود. در مرحله کوتاهی و رنگ اکستنشن باید به این نکته هم توجه کرد که موهای تیره از پشت سر بیشتر باشند. زیرا هر چه به جلوی سر برسد روشن‌ تر می ‌شود. در این مرحله با توجه به رنگ موهای فرد مورد نظر، موهای اکستنشن را نیز به همان نسبت تیره و روشن می ‌کنیم تا تفاوت موی طبیعی با موی اکستنشن شده مشخص نگردد.

  • تقسیم بندی موهای سر

برای داشتن اکستنشن تمیز و مرتب باید سر را به ۴ قسمت تقسیم کرد. برای انجام این تقسیم بندی باید یک خط افقی از گوش راست تا چپ باز کنیم. سپس بخش عقب سر و جلوی آن را نیز از وسط به دو نیم تقسیم می‌ کنیم. سپس از پشت سر شروع می‌کنیم، اگر چپ دست هستید از راست به چپ باید پیش رفت و اگر راست دست هستید، باید این کار را برعکس انجام داد. به فاصله یک تا ۲ سانتی‌ متر از ریشه مو، موی اکستنشن شده را قرار بدهیم، سپس با چسب و حرارت با کمک دست و انبرک آن را می ‌گییریم و به آن حرارت می ‌دهیم و سپس به آرامی باید انبرک را باز کنیم.

اکستنشن با چسب کراتین (استفاده ار انبر در چسباندن)

کمی انبرک را باید فشار داد تا اکستنشن و موها به خوبی به یکدیگر بچسبند. قسمت پشت سر را هم باید به همین ترتیب انجام بدهیم. چون موهای این قسمت نازک و کم هستند بهتر است در انتخاب میزان موی اضافه شده دقت گردد. زمانی که قسمت ‌های عقب سر انجام شد، نوبت می رسد به اکستنشن موهای کنار سر و وسط که برای این کار یک بیضی را از پشت سر حدوداً به صورت مورب تا جلوی سر کشیده شده جدا می‌ کنیم و در ادامه به صورت آجری و طبقه به طبقه، کار اکستنشن را ادامه خواهیم داد. برای قسمت‌های پر پشت مو نیز آن را به ۳ یا ۲ قسمت نموده و به همان صورت طبقه به طبقه، کار اکستنشن انجام خواهد شد.

  • ادغام با موهای طبیعی و حالت دهی

با استفاده از موهای طبیعی، موهای اکستنشن شده را با آن ترکیب می ‌کنیم. موهای مصنوعی طول بلندتری نسبت به موهای فرد دارند. باید دقت کرد که این نکته اغراق آمیز نباشد، زیرا این کار باعث می گردد تا موها بیش از حد، از هم متمایز شوند. برای قسمت‌ های عقب سر هم از تکنیک خرد کردن لابه لای موها استفاده می‌ گردد تا به صورت کلی و در اندازه مناسب نشان داده شوند. اگر فرد تمایل داشته باشد هم برای حالت دهی هم می‌ توان از دستگاه فر درشت استفاده کرد.

اکستنشن مو با چسب شامل مراحل زیر می باشد:

  • ابتدا باید مو‌ها را لایه لایه کرده و از بالاترین لایه شروع کنید.
  • با استفاده از دستگاه، چسب کراتین را روی مو بزنید.
  • برای ردیف دوم باید یک لایه از مو‌ها را ریخته و لایه بعدی را انتخاب نمایید.
  • باید حجم مو‌های انتخاب شده و مو‌های طبیعی فرد با هم تناسب داشته باشند و فاصله مو‌های اکستنشن شده از هم نیم سانتی ‌متر باشد.
  • در هنگام اتصال اکستنشن دقت نمایید که لبه‌ های مو‌های اکستنشن شده در هنگام جمع کردن مو‌ها مشخص نباشد.
  • این مراحل را تا زمان اتمام اکستنشن تکرار نمایید.
  • توصیه می گردد برای اضافه کردن مو حتماً از مو‌های طبیعی استفاده شود تا موها آسیب دیده نشان داده نشوند.

نحوه کندن یا ریمو اکستنشن چسبی

  • برای باز کردن تکه‌ های اکستنشن نیز از ریموور‌های مخصوص آن استفاده می شود.
  • کندن اکستنشن‌ های چسبی از مو‌های نازک و نیمه ضخیم دشوار می باشد.
  • برای جدا کردن و ریمو این نوع اکستنشن باید دور مو‌ها را طلق بپیچید و سپس پنبه را به ریموور آغشته نمایید.
  • بعد از زدن این ریموور به چسب‌ها و شل شدن آ‌نها با استفاده از یک انبر چسب‌ها را به آرامی جدا می کنند.
  • زمانی که چسب باز شد، همان قسمت مو را با کمک یک شانه ‌ی ریز، شانه می نمایند تا چسب خارج شود و با استفاده از آن چسب ‌ها را از مو‌ها جدا می ‌کنند.

نکات مهم در مورد اکستنشن چسبی لیزری

  • اکستنشن لیزری بسیار محو می باشد و حتی در قسمت جلو سر هم قابل استفاده است.
  • مدت زمان دوام هر اکستنشن به جنس موی فرد و نحوه مراقبت از آنها بستگی دارد، اما غالباً اگر از موی اکستنشن به درستی توسط افراد مراقبت شود، در حدود ۶ ماه لابه لای مو‌های فرد دوام خواهد آورد.
  • هر چه سن فرد بیشتر باشد سرعت رشد موهای او کاهش خواهد یافت، بنابراین مو‌ها دیرتر از کف سر شما فاصله می‌ گیرند.
  • اگر اکستنشن مو مورد استفاده جنس مناسبی داشته باشد و توسط متخصص اکستنشن در لابه لای موهای فرد به درستی و با تقسیم بندی درست نصب شده باشد، نه تنها آسیبی به مو نخواهد رسید، بلکه باعث می گردد مو‌های طبیعی با مو‌های اکستنشن ترکیب شوند و حالتی غیرقابل تشخیص و بسیار زیاد و پرپشت خواهد بود.
  • خانم‌ هایی که حساس هستند و به هیچ وجه دوست ندارند که به هنگام بستن یا شینیون جای نصب چسب‌ ها مشخص شود باید از نصب ظریف چسب کراتین استفاده کنند.
  • کلید ماندگاری اکستنشن مو سر در این موضوع می باشد که باید آن را با یک برس مخصوص شانه زده و مراقب بود که از مواد روغنی در این کار استفاده نشود.
  • هزینه ‌های انجام اکستنشن با توجه به کیفیت، طول و تعداد بسته ‌های تار موی خریداری شده متفاوت می باشد.

راه های مراقبت از اکستنشن با چسب کراتین

به هیچ وجه تصور نکنید که مراقبت کردن از مو بعد از اکستنشن کار مشکلی خواهد بود، زیرا این کار اصلاً به این صورت نمی باشد. بعد از اکستنشن کردن مو باید حداقل سه روز از شستن مو خودداری نمایید و برای همین منظور باید قبل از انجام اکستنشن، حتماً موهای سر شسته شده باشند. البته این نکته قابل ذکر است که شانه زدن موهای خیس برای موهای بدون اکستنشن هم توصیه نمی گردد، بنابراین باید اجازه داد تا موهای سر مقداری خشک شده و سپس به آرامی از پایین مو شانه نموده و به سمت بالا این کار را انجام داد تا موی اضافه شده کشیده نشود.

همچنین باید تا حد ممکن از تافت استفاده نشود، زیرا این ماده در حالت عای برای موی طبیعی نیز مضر خواهد بود. بعد ازشانه کردن قادر خواهید بود که از اتوی مو یا سشوار (البته پایین تر از محل چسبیدن موها) استفاده نمایید. باید به خاطر داشت که قبل از خواب به آرامی موهای خود را باید بافت و با کش نرمی آنها را بست تا زمان در خواب زیر بدن گیر نکنند. در حال حاضر داشتن موهای کمند و پر پشت با اکستنشن چسب کراتین آرزو نمی باشد.

بهترین مرکز انجام اکستنشن با چسب کراتین

مرکز اکستنشن مو شیکام با توجه به تجربه و سابقه ی درخشانی که در صنعت زیبایی و اکستنشن مو دارد، با بهره گیری از پرسنل حرفه ای، متخصص، با تجربه و خوش رفتار بهترین مرکز انجام خدمات در زمینه اکستنشن مو با چسب کراتین در تهران می باشد.

حرف آخر

انجام اکستنشن مو با چسب کراتین یکی از روش‌ های ماندگار می باشد که برای قسمت‌ های مختلف سر مانند بخش جلوی سر، مو‌های کم پشت و ناز بسیار مناسب خواهد بود. در ضمن این روش، کمترین آسیب را به موها وارد نموده و نمایی کاملاً طبیعی خواهد داشت. فقط باید به این نکته توجه داشت که حتماً پیش از انجام این کار با متخصص اکستنشن مو مشورت نمود و از میزان موی مناسب و آسیب پذیری موها مطلع شد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *