SHIKAMA
اهمیت اسکراب پوست کف سر در رفع ریزش مو - shikama

اهمیت اسکراب پوست کف سر در رفع ریزش مو

در حوزه آرایش و بهداشت مو، چیزی که تا به حال مورد توجه کمتر قرار گرفته است تقویت پوست کف سر به عنوان بستر ریشه مو است. برای اغلب افراد رسیدگی به خود مو مهمتر از رسیدگی به ریشه و بستر آن بوده است. اسکراب کف سر با عنوان تخصصی اسکراب اسکالپ برای رسیدگی به […]

در حوزه آرایش و بهداشت مو، چیزی که تا به حال مورد توجه کمتر قرار گرفته است تقویت پوست کف سر به عنوان بستر ریشه مو است. برای اغلب افراد رسیدگی به خود مو مهمتر از رسیدگی به ریشه و بستر آن بوده است. اسکراب کف سر با عنوان تخصصی اسکراب اسکالپ برای رسیدگی به بستر مو یکی از روش‌های کاربردی است که در سالهای اخیر مورد توجه متخصصان حوزه زیبایی و سلامت پوست و مو قرار گرفته است. وب سایت شیکام کِر به عنوان یک مجموعه جامع‌‌‌ در زمینه آموزش و ارائه خدمات صافی، احیا و بازسازی مو و پوست سر با توجه به اهمیت اسکراب پوست کف سر‌‌‌ در این مطلب قصد دارد تا شما عزیزان را بیشتر با این روش احیا و بازسازی پوست و مو آشنا نماید. پس اگر نگران موهای ریزش مو، شوره سر، چرب بودن کف سر و مشکلاتی از این قبیل هستید با ما همراه باشید تا راه حلی کاربردی را به شما معرفی نماییم.‌‌‌

اسکراب پوست کف سر چیست و چه فوایدی دارد

مو را می‌توان مهمترین بخش در زیبایی انسان به حساب آورد که تاثیر بسیاری در زیبایی فرد دارد. حفظ سلامت پوست سر چه در خانم‌ها و چه در آقایان ضروری و مهم است زیرا بستر اصلی رویش مو، پوست سر است که می‌تواند در سلامتی و نشاط مو نقش کلیدی داشته باشد. رسیدگی به پوست سر یکی از روش‌های احیای و تقویت مو است که در سالهای اخیر مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. متخصصان حوزه سلامت پوست و مو با بررسی آسیب‌هایی که به خاطر مشکلات پوست سر در اثر شوره، چربی، پوسته پوسته شدن و سایر مشکلات آن‌‌‌ به بافت مو وارد می‌کند متوجه شدند سلامت پوست سر می‌تواند منجر به سلامت روزن افزون موها گردد در نتیجه روش‌هایی برای احیا و رسیدگی به پوست سر به وجود آوردند که‌‌‌ اسکراب عمیق پوست کف سر یکی از این روش هاست. اسکراب در سلامتی پوست سر می‌تواند تاثیر چشم گیری داشته باشد علاوه بر آن باعث ایجاد درخشندگی و تمیزی هر چه بهتر کف سر می‌شود. به طور کل اگر شما از اسکراب کف سر استفاده کنید با مشکلاتی همچون چربی موها، شوره، خوره و حتی ریزش مو خداحافظی می‌کنید. با توجه به فوایدی که اسکراب پوست کف سر در تقویت ریشه مو و سلامت ساقه آن دارد در این مطلب قصد داریم شما را با چیستی اسکراب پوست سر بیشتر آشنا نماییم تا علاوه بر آشنایی با این روش تقویت مو، از لزوم انجام آن نیز مطلع شوید.

 

اهمیت سلامت پوست سر در سلامت مو 

 

اسکراب چیست؟ 

اسکراب (Scrub) واژه‌‌ای است که از آن برای تمیز کاری، مالش دادن، زدودن و جرم گیری استفاده می‌شود. این واژه در دنیای سلامت پوست و مو معنای واقعی خود را به دست آورده است و به فعالیتی گفته می‌شود که به واسطه آن بافت‌ها و سلول‌های مرده پوست از بدن جدا می‌شود و به پوست امکانی برای طراوت و نشاط می‌دهد. سلول‌های پوست بدن انسان دائما در حال ساخت و ساز هستند و سلول‌های پوستی جدید جایگزین سلول‌های قدیمی‌‌‌ و مرده می‌شود در نتیجه برای داشتن یک پوست جوان و بانشاط لازم است این بافت‌های مرده از روی بدن برداشته شود. این لایه برداری را در سلامت پوست و مو اسکراب می‌نامند و انواع مختلفی دارد که با استفاده از مواد مختلف قابلیت اجرا دارد. اغلب ما با نام اسکراب پوست مواجه شده ایم که برای صورت و سایر نقاط بدن به کار گرفته می‌شود اما در اینجا قرار است شما با اسکراب پوست کف سر و فواید آن برای پوست و مو آشنا شوید.

اسکراب چیست؟ 

اسکراب پوست کف سر

پوست سر نیز مانند سایر اعضای بدن نیاز به رسیدگی و مراقبت دارد. بارها شنیده ایم که برای پوست صورت باید از اسکراپ‌های مختلف استفاده نمود تا شادابی و طراوت پوست از بین نرود و پوست جدید جایگزین پوست قدیمی گردد. پوست سر نیز از این قاعده مستثنی نیست و نیاز به اسکراب و لایه برداری برای جلوگیری از خشکی، پوسته پوسته شدن، چرب شدن و از بین رفتن بافت‌های پوستی خود دارد. اسکراب پوست سر که بیشتر با عنوان لایه برداری و سم زدایی پوست سر شناخته می‌شود یکی از روش‌های تقویتی پوست و مو است. با استفاده از اسکراب سر شما می‌توانید سلامت پوست و موی سر خود را تامین نمایید. لایه برداری پوست سر شامل استفاده از لایه بردارهای فیزیکی یا شیمیایی برای از بین بردن سلول‌های اضافی پوست، چربی و شوره سر است. بسیاری از متخصصان مو معتقدند که لایه برداری منظم پوست سر، کلید سلامت و براق بودن موهای سر از ریشه تا نوک آن است.

فواید اسکراب کف سر

داشتن پوست سر سالم منجر به داشتن موهایی سالم، جوان و بانشاط خواهد شد. این روزها افزایش آلودگی‌های محیطی و استفاده از محصولاتی که برای زیبایی مو به کار گرفته می‌شود باعث آسیب رسیدن و کثیف شدن پوست سر می‌شود و از آنجایی که این پوست در ریشه موها قرار دارد توجه چندانی به آن نمی‌شود. بسیاری از افراد هزینه زیادی برای پوست صورت و حتی موهای خود می‌کنند اما به پوست کف سرشان توجهی ندارند. شاید بتوان مهمترین فایده اسکراب پوست سر را داشتن پوستی شاداب دانست که منجر به داشتن موهایی سالم و با نشاط می‌شود. این نشاط و طراوت موها در نتیجه برداشتن پوست مرده از روی سر است که با باز شدن منافذ پوستی به پوست سر جوان و ریشه موها فرصتی برای نفس کشیدن می‌دهد و همچنین باعث درخشندگی هرچه بهتر موها می‌شود.

متخصصین حوزه سلامت مو یکی از عمده‌‌‌ترین دلایل آسیب دیدگی موها مانند نازک شدن و شکنندگی آنها را نتیجه کثیف شدن پوست سر و عدم لایه برداری مناسب می‌دانند. استفاده از شامپو در حمام هرگز نمی‌تواند جای یک اسکراب اصولی برای لایه برداری را بگیرد در نتیجه لازم است هر چند وقت یکبار برای جلوگیری از تجمع پوست‌های مرده و ایجاد مشکلاتی مانند شوره سر و پوسته پوسته شدن لایه برداری شود. استفاده از اسکراب سر نوعی سم زدایی است که باعث تقویت ریشه مو می‌شود و از ریزش موها جلوگیری می‌کند. این روش به کسانی که دچار جوش‌های ریز پوستی در سر می‌شوند برای از بین بردن حساسیت پوستی توصیه می‌شود. توجه داشته باشید که این لایه برداری منجر به تسریع گردش خون در سر می‌شود و با توجه به اینکه نوعی ماساژ سر است حتی ممکن است شما را از سردردهای مزمن کوچک خلاص کند.

اسکراپ پوست سر برای چه کسانی مناسب است؟

لایه برداری پوست سر‌ می‌تواند یک روش تسکین دهنده برای درمان استرس با تقویت پوست سر باشد علاوه بر آن این روش برای کسانی که سردردهای موضعی عصبی دارند می‌تواند رهایی بخش باشد. به این ترتیب، لایه برداری پوست سر تقریباً برای هر کسی که مایل به انجام آن است،‌ می‌تواند مفید باشد. با این وجود توصیه ما برای اسکراب پوست سر به ویژه برای افرادی است که دارای مشکلاتی همچون شوره سر، پوست خشک، موهای چرب و ریزش مو هستند. پوست سر این افراد دارای مشکلات بزرگی شده است که خود را به صورت شوره سر، چربی، خشکی و ریزش به نمایش می‌گذارد و لازم است که برای درمان آنها اقدام گردد.

اسکراب پوست کف سر راه حل ریزش مو 

اسکراب پوست کف سر راه حل ریزش مو

بسیاری از افراد به دنبال راه حلی برای ریزش موی خود هستند، متخصصان راه حل نهایی برای رفع تاسی را انجام اسکراب پوست کف سر توصیه‌ می‌کنند. آنها معتقدند قبل از اینکه هزینه زیادی برای درمان ریزش موی خود انجام دهید ابتدا به پوست سر خود رسیدگی کنید زیرا موهای سالم نیاز به بستری مناسب دارند و اگر پوست سر دچار بیماری یا مشکلات پوستی خاصی باشد نمی‌تواند موها را نگهداری کند. اسکراب پوست سر همان لایه برداری و یا سم زدایی پوست است و با کمک اسکراب‌ می‌توانیم سلامت پوست و موها را تامین کنیم. در سالهای اخیر برای درمان ریزش مو درمان‌های بسیاری مرسوم شده است که در قالب مواد ضد ریزش به فروش می‌رسد این امر به خصوص در بین بانوان بسیار رایج است، اما افراد از راه حل اساسی آن غافل می‌شوند. به همین دلیل است که آرایشگران حرفه‌‌ای به مشتریان خود توصیه می‌کنند که کمتر از شامپوهای با مقاصد مختلف استفاده کنند، تا میزان آسیبی که به موها وارد‌ می‌شود را کاهش دهند. توصیه ما به شما استفاده از اسکراپ اسکالپ است، اگر راه‌های زیادی را رفته اید و نتیجه نگرفتید این راه حل را نیز امتحان کنید.

اسکراب اسکالپ در سالن‌های زیبایی 

همانطور که گفته شد سلامت پوست سر برای رشد مو و جلوگیری از ریزش مو اهمیت بسزایی دارد. رسیدگی به پوست سر و تمیز نگه داشتن آن باعث تقویت مو می‌شود و اگر شما موهای بلندی دارید یا خیال بلند کردن مو دارید باید این رسیدگی را در اولویت قرار دهید تا موهایی همواره جوان و شاداب داشته باشید. توجه داشته باشید که مراقبت از مو متفاوت از مراقب از ریشه مو است و برای داشتن یک نتیجه چشمگیر لازم است که کار را از ریشه آغاز نمایید و با مراقب از ریشه موهایتان فولیکول‌های موی خود را تقویت نمایید. اسکراپ تخصصی پوست سر که با عنوان اسکراب اسکالپ در سالن‌های زیبایی شناخته می‌شود یکی از راه‌هایی که شما می‌توانید با استفاده از آن به سلامت موهایتان کمک نمایید. اسکالپ در لغت به معنای پوست کف سر است، همانطور که در سالن‌های زیبایی از اسکراب بدن برای تقویت پوست صورت استفاده می‌کنید از اسکراپ اسکالپ نیز می‌توانید برای تقویت پوست و موی سر خود استفاده کنید. امروزه سالن‌های زیبایی پوست و مو با ارائه خدمات تخصصی لایه برداری اسکالپ کمک بسیاری به پاکسازی عمیق پوست سر می‌کنند.

اسکراب اسکالپ در شیکام کِر 

موسسه زیبایی شیکاما به عنوان مرجع تخصصی آموزش احیا و بازسازی مو در تهران یکی از مراجع اصلی آموزش اسکراب اسکالپ در ایران شناخته می‌شود که علاوه بر ارائه خدمات اسکراب کف سر به آموزش علاقمندان نیز می‌پردازد. این مجموعه دارای کادری مجرب و تحصیل کرده است که توانسته اند موفقیت‌های بسیاری در زمینه اجرای روش‌های نوین سلامت مو در ایران به دست آورد.

خدمات اسکراپ اسکالپ در موسسه زیبایی شیکاما با انجام اسکراپ و لایه برداری عمیق پوست سر با استفاده از مواد لایه بردار متناسب با پوست سر هر فرد توسط متخصصین مجرب برای تقویت و بانشاط سازی موهای شما و ارائه خدمات تکمیلی برای داشتن نتیجه‌‌ای بهتر انجام می‌شود. توجه داشته باشید که‌‌‌ پس از اتمام کار اسکراب اسکالپ، پوست کاملا آمادگی دریافت و جذب محلول‌های تقویتی برای جلوگیری از ریزش مو را دارد، در شیکاما از این محلول‌های درمانی به دو روش‌‌‌ استفاده می‌شود :‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

روش موضعی 

در این روش محلول روغن‌ها، ویال‌ها، قارچ کش‌ها‌‌‌ و دارو‌های تقویتی‌‌‌ به صورت موضعی روی کف سر مالیده می‌شود تا جذب پوست‌ سر شود.

استفاده از دستگاه مزونیدلینگ

استفاده از دستگاه مزونیدلینگ که یک روش مصنوعی برای عملکرد بهتر است در این روش محلول مورد نظر با کمک سوزن‌های نازک به پوست سر به صورت موضعی تزریق می‌شود. این دستگاه بیشتر برای درمان بیماری‌هایی مانند ریزش سکه‌‌ای مو، ریزش کرونایی و ریزش هورمونی‌ است که با کمک تزریق فولیکول‌های به خواب رفته را بیدار می‌کنند و طول چرخه آناژن مو را افزایش می‌دهداین تزریق تنها در موسسه‌های معتبر باید انجام گردد و شیکاما یکی از مجموعه‌هایی است که مزونیدلینگ در آن توسط متخصصان حرفه‌‌ای انجام می‌گردد.

توجه داشته باشید که انجام کار اسکراب اسکالپ برای اولین بار توسط متخصصین شیکام کِردر مرکز تخصصی احیای مو شیکاما به صورت حرفه‌‌ای انجام گردیده و توانسته اند مشکلات رایجی از قبیل انواع ریزش‌های مو، خارش و التهاب‌‌‌، شوره سر، پوسته پوسته شدن و سایر بیماری‌های مختلف مربوط به پوست کف سر را در این مرکز درمان نمایند.

 استفاده از دستگاه مزونیدلینگ

چه زمانی لازم است از اسکراب اسکالپ استفاده نماییم؟

کاری که اسکراب اسکالپ انجام‌ می‌دهد از بین بردن عرق پوست سر، شوره سر و هر گونه زائده دیگری است که‌ می‌تواند روی پوست سر شما بماند و منجر به جلوگیری از اکسیژن رسانی به پوست و ریشه مو شود.‌‌‌ اگر در پوستتان چربی اضافی دارید، یک اسکراب برای از بین بردن چربی باقی مانده روی پوست سر شما می‌تواند بسار کمک کننده باشد. سایر مشکلات مانند تراکم موها، عدم اکسیژن رسانی کافی، وجود قارچ‌های مالاسازیا و انگل‌های دمودکس (که به صورت طبیعی در کف سر وجود دارند) همگی ازعواملی هستند که اگر از بین نروند و روی کف سر انباشته شوند آسیب‌هایی از قبیل ریزش مو، شوره‌‌‌ سر، موهای چرب و خشک، اگزما پوستی، درماتیت سبورئیک، درماتیت آتوپیت، زاد و ولد زیادی انگل‌های دمودکس و قارچ‌های مالاسازیا‌‌‌، افزایش لایه هیپدرولیپیدی‌‌‌، بیماری پزوریازیس و … را به همراه خواهند داشت. برای افرادی که دچار این مشکلات می‌شوند نشانه‌هایی وجود دارد که بدانند باید استفاده از اسکراب را شروع کنند. اگر پوست سرتان پوسته پوسته شده است یا با خراشیدن پوست آن بلند می‌شود یا لایه چربی مشاهده می‌شود استفاده از اسکراب اسکالپ برای شما امری ضروری است تا از مشکلات عمده بعدی برای موهایتان جلوگیری نمایید.

قیمت اسکراب کف سر 

پرسشی که مطرح است هزینه‌‌‌ اسکراب کف سر چقدر می‌شود؟ توجه داشته باشید که برای کاهش هزینه اسکراب کف سر شما می‌توانید آن را خودتان در منزل انجام دهید، کافی است مواد ساخت یک اسکراب طبیعی را داشته باشید یا از محلول‌های موجود در بازار برای لایه برداری پوست سرتان استفاده نمایید. اما لازم است توجه داشته باشید که انتخاب ماده لایه بردار ارتباط نزدیکی با جنس مو و پوست سر شما دارد در نتیجه بهتر است قبل از انتخاب نوع لایه بردار حتما با یک متخصص مشورت نمایید. قیمت اسکراپ کف سر با توجه به مواد به کار رفته در لایه برداری تعیین می‌شود. شما می‌توانید با انجام اسکراب اسکالپ در آرایشگاه‌های تخصصی با پرداخت هزینه‌‌ای علاوه بر هزینه مواد اولیه یک اسکراب اسکالپ حرفه‌‌ای را با لایه برداری عمیق تجربه کنید. توجه کنید که محلول‌های اسکراب کف سر حتما با پوست شما سازگاری مناسب را داشته باشد.

بهترین اسکراب کف سر 

اگر به دنبال انجام بهترین اسکراب کف سر هستید باید بدانید بهترین اسکراب اسکالپ آن است که زیر نظر یک متخصص حرفه‌‌ای انجام شود. کسی که آگاهی‌های لازم را درباره انواع جنس مو و مشکلات کف سر دارد و می‌داند برای رفع هر مشکلی در پوست و مو از چه مواد و راه حلی باید استفاده کند. توصیه ما به شما استفاده از اسکراب کف سر پس از رنگ کردن مو یا انجام سایر روش‌های زیبایی شیمیایی است که می‌تواند به پوست سر شما تازگی و طراوت ببخشد و از مشکلات خشکی مو بعد از رنگ زدن جلوگیری نماید.

بهترین اسکراب کف سر

آموزش اسکراب اسکالپ 

اسکراب اسکالپ یکی از بروز‌‌‌ترین روش‌های سلامت و احیای مو است که برای رسیدگی به رشد و تقویت موهای خود‌ می‌توانیم انجام دهیم. علاقمندانی که به دنبال یادگیری اسکراب اسکالپ هستند می‌توانند با شرکت دوره آموزشی اسکراب اسکالپ علاوه بر یادگیری یک حرفه جدید به توسعهکسب و کار خود به خصوص در سالن‌های آرایشی و زیبایی بپردازند.‌‌‌ امروزه افراد بسیاری زمان رسیدگی به شرایط موهای خود را ندارند و ترجیح می‌دهند کارهایی مانند اسکراب در سالن‌های زیبایی برایشان انجام شود.‌‌‌

آموزشگاه شیکاما به عنوان یکی از پیشگامان خدمات احیا و بازسازی مو و پوست در ایران شناخته می‌شود که توانسته با برگزاری دوره‌های آموزشی جامع در زمینه آموزش کراتین مو و آموزش اسکراب اسکالپ افراد حرفه‌‌ای را در این زمینه تربیت نماید. این سالن علاوه بر ارائه خدمات زیبایی و احیای به عنوان آموزشگاه کراتین مو و آموزشگاه اسکراب اسکالپ نیز طرفداران بسیاری دارد. شما می‌توانید با شرکت در کلاس‌های آموزشی این مجموعه یک فرد حرفه‌‌ای در زمینه رفع مشکلات پوست سر مشتریان خود باشید.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

موسسه زیبایی شیکاما به عنوان آموزشگاه اسکراب اسکالپ مجهز در تهران شناخته می‌شود که دوره‌های مختلفی را برای علاقمندان خود برگزار می‌کند این دوره‌های عبارتند از:

      • دوره آموزش اسکراب اسکالپ: در این دوره خدمات درمان پوست کف سر و آموزش متد‌های مزونیدلینگ، فول دیتاکس، پاکسازی، سم زدایی اسکالپ توسط افرد متخصص ارائه‌ می‌گردد.

        • آموزش کراتینه مو: دوره آموزش احیا و صافی مو در آموزشگاه تخصصی کراتینه مو شیکامابرگزار‌ می‌شود، در این دوره تخصصی مباحث احیاء و صافی ساقه مو بر اساس بروزترین متد روز دنیا تدریس‌ می‌شود.
        • آموزش اسکراب اسکالپ

      خدمات اسکراب اسکالپ در شیکام کِر 

      موسسه شیکاما به عنوان یکی از پیشگامان خدمات صافی، احیای و بازسازی مو در ایران شناخته می‌شود که علاوه بر ارائه انواع خدمات صافی و احیا و تقویت مو خدماتی همچون اسکراب اسکالپ را به صورت تخصصی ارائه و آموزش می‌دهد. این مجموعه با هدف ارائه هر چه بهتر خدمات خود اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود نیز نموده است و برخی از محصولات مورد نیاز این حوزه مانند انواع اتو مو S&C، ویال رشد مو، روغن اوزون، ویال ریزش مو، انواع ماسک مو مخصوص موهای کراتین شده، مواد نانو کراتین S&C، ماسک مو کراتین S&C، فلوئید سم زدا، شامپو بدون سولفات، اسکراب و‌‌‌… را به متقاضیان عرضه می‌کند. شیکام کِربا ارائه خدمات نوین خود شامل نانو کراتین،‌‌ پلکس تراپی، بوتاکس مو، اکستنشن مو، رنگ و‌‌لایت، ارائه انواع خدمات زیبایی ناخن و‌‌‌… توانسته یکی از محبوب‌ترین آرایشگاه‌‌های تهران باشد که مشتریان بسیاری را به خود جلب نموده. برای دریافت خدمات اسکراب اسکالپ و دریافت راهنمایی از ما همین حال تماس بگیرید

      5/5 - (1 امتیاز)

      2 در مورد “اهمیت اسکراب پوست کف سر در رفع ریزش مو”

      دیدگاه‌ خود را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *